Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

H Jessica που θα σώσει την Άρτα!!!


Φταίω εγώ τώρα να γίνω κακός και σαρκαστικός και μηδενιστής;
Μα πείτε μου, είναι όνομα χρηματοδοτικού προγράμματος αυτό;

Εγώ ήξερα τη Jessica Rabbit, την ζουμπουρλού γυναίκα του Roger Rabbit, ποιά είναι τώρα αυτή η Jessica που πάνω της στηριζόμαστε για να δούμε άσπρη μέρα;

Λοιπόν για να το πληροφορηθώ κι εγώ μαζί με σας, έγινε στην Περιφέρεια Ηπείρου ημερίδα, όπου μάθαμε ότι πρόκειται για χρηματοδοτικό μηχανισμό που από τα λατινικά αρχικά (Κοινή Ευρωπαϊκή Υποστήριξη για Βιώσιμη Επένδυση σε Αστικές Περιοχές), μας βγάζει JESSICA: Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas.

Απ' ό,τι διαβάζω η Jessica μπορεί "να καλύψει δράσεις ανάπτυξης αστικών κέντρων όπως ενεργειακή αποδοτικότητα και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε δημόσια κτίρια (και οικίες υπό προϋποθέσεις), καθαρές αστικές μεταφορές, υποδομές πολιτιστικής κληρονομιάς για τουριστικούς σκοπούς, αστικές αναπλάσεις, αναπλάσεις παλαιών βιομηχανικών χώρων, δημόσιες μεταφορές, ύδρευση-αποχέτευση κλπ"

Πάντως για να σας πω την αλήθεια, εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός σε κάτι τέτοια, εμ βέβαια πώς να μην είμαι; Όταν κάποιος καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι!!!

Όταν διαβάζω ότι το τρίπτυχο της Jessica είναι "Συνεργασία, αξιοποίηση και αναμόχλευση της δημόσιας περιουσίας και του δημόσιου χρήματος", με πιάνει σύγκρυο...

Φαντάζομαι υψηλόβαθμους γύπες να ετοιμάζονται να "αναμοχλεύσουν την δημόσια περιουσία και το δημόσιο χρήμα" και να δημιουργούνε νέα ξεκοκκαλίσματα και γλεντοκόπια...

Εσείς τι λέτε; Δύσκολο είναι μέσα σ' όλα αυτά τα βελάκια που υπάρχουνε στο σχεδιάκι που περιγράφει τους δρόμους της χρηματοδότησης, να μπούνε και κάποια βελάκια, που θα φουσκώνουνε τραπεζικούς λογαριασμούς;

Γιαυτό προτιμάω τις καμπύλες της Jessica των comics, παρά τον λαβύρινθο της Jessica των κωμικοτραγικών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...