Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Κάτω τα χέρια από το χρίσμα ΜΑΣ!!!


Βρε, βρε, πώς φαίνεται όταν κάποιος νοιώθει ακόμη παιδί!!!
Να κοιτάχτε το Νομάρχη μας, τον Γιώργο τον Παπαβασιλείου. Νομάρχης πασών των Αρτινών τώρα, αλλά με στόχο για Δήμαρχος στο νέο Δήμο Άρτας αύριο...

Και επειδή ήδη ο Νίκος ο Κέφης, ο Στρατηγός ντε, αφού σας το 'χω ήδη
πει, δήλωσε ότι ορμάει στη μάχη με τα στρατεύματά του κι αφού στην πιάτσα κυκλοφοράνε καμμιά δεκαριά άλλα ονόματα, δεν άντεξε, στύλωσε τα πόδια του, όρθωσε το ανάστημά του και βροντοφώναξε και η φωνή του έκανε ΗΧΩ: "Το δήλωσα νωρίς και ΙΣΧΥΕΙ..."
Πώς λένε τα παιδάκια; "Εγώ το 'δα πρώτος, εγώ το ζήτησα πρώτος, δικό μου είναι, άστο κάτω"!!!

Ένα τέτοιο πράγμα μου θυμίζει ο Γιωργάκης...
Και όπως όλα τα παιδάκια, έτσι κι ο Γιωργάκης διακατέχεται από συναισθήματα μεγαλείου και υπερανθρωπισμού...
Όχι, όχι δεν εννοώ κάτι σαν τον υπερανθρωπισμό του Νίτσε ή της Βαγκνερικής ιδεολογίας, μακριά από μένα τα υπονοούμενα που κάποιοι αφήνουν για τον προμεταπολιτευτικό παρελθόν του...
Εγώ μιλάω απλά για την δήλωσή του, όπως την βλέπετε στο πρωτοσέλιδο, ακριβώς κάτω από τον κυρίως τίτλο: "Οι διαδικασίες τρέχουν και δεν θα αργήσουν να επικυρώσουν τη βούλησή μας"...
Όταν λες "μας" Γιώργο μου, είναι πληθυντικός μεγαλοπρέπειας, κάτι σαν Λουδοβίκος, ο Βασιλιάς-Ήλιος, έτσι δεν είναι;

2 σχόλια:

  1. Άμα ο Σαμαράς νομίζει ότι με τύπους σαν τον στρατόκαυλο και σαν τον Κομμωτήριο θα πάρει το Δήμο Άρτας, εγώ θα σου πω...πως με λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...