Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Υπόμνημα Συμπεριφοράς Γυναικών Κατά τη Διάρκεια του Μουντιάλ...

Λίγη ώρα πριν ξεκινήσει ο δεύτερος αγώνας της Εθνικής μας με τη Νιγηρία κι επειδή παρατηρώ μια ανησυχητική κινητικότητα στο σπίτι και κάποιες απαιτήσεις από την πλευρά της πολυαγαπημένης μου γυναικούλας, που ο Αλλάχ να μου κόβει μέρες και να τις δίνει χρόνια, είπα να προλάβω τα χειρότερα...
Αντί να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο να εκφραστεί, προτιμάω να της χαμογελάσω και να αναρτήσω το video από το Ράδιο-Αρβύλα που έχει τον κατατοπιστικό τίτλο:

Υπόμνημα Συμπεριφοράς Γυναικών Κατά τη Διάρκεια του Μουντιάλ...

Εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο!!!




Κατάλαβες αγάπη μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...