Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Αφιερωμένο στις γυναίκες της ζωής μας...

Με πήρε τηλέφωνο μια παλιά μου φιλενάδα, που την γνώρισα σα Νάνσυ στο Λύκειο, αργότερα που πήγε στο Πανεπιστήμιο και έγινε ΠΣΚίτισσα το άλλαξε σε Αθανασία και τώρα που έχει παιδιά της παντρειάς έγινε Σούλα και μου 'κανε παράπονα:
Θεωρεί ότι το blog είναι λίγο σεξιστικό, μέχρι και το όνομά του, "
ΚΕΝΤΡΙ", έχει λέει κρυμμένο φαλλικό συμβολισμό!!!
Και μου 'πε κι άλλα, ότι όλο για αντροπαρέες μιλάω και για πιώματα με φίλους και γενικά μη σας τα πολυλογώ, μου "την είπε κανονικά".

Έκανα μια γρήγορη ανασκόπηση στις αναρτήσεις μου και πραγματικά είδα ότι η Σούλα είχε δίκιο...

Γιαυτό και της αφιερώνω ένα από τα ομορφότερα τραγούδια που είπε η Χαρούλα:




Εντάξει Σούλα μου; Αλλά βρε αδερφούλα, έτσι για να μη λες ότι δεν σας καταλαβαίνουμε κι ότι σας έχουμε σε δεύτερη μοίρα, έχω να σου πω δυό πράγματα:
1. Είστε το Α και το Ω...
2. Αυτή την τραγουδάρα την έγραψε ένας άντρας, ο Πυθαγόρας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...