Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Στην υγειά μας...


Δεν με νοιάζει αν κάνω διαφήμιση, από τότε που ξαναγύρισε η FIX, την πίνω φανατικά και γιατί είναι πολύ καλά "ψημένη", όπως ακριβώς μου αρέσει, αλλά κι επειδή είναι η ΦΙΞ βρε αδερφέ...
Μεγάλωσα μ' αυτή την μπύρα, τέτοια έπινε κι ο πατέρας μου, τέτοια έπινα κι εγώ στην ζούλα, όταν μάζευα το τραπέζι, τάχα μου βοηθώντας τη μάνα μου, μόνο και μόνο για να πιώ την μισή γουλιά που είχε ξεμείνει στο ποτήρι, για να κάνω τον μεγάλο...




ΥΓ: Αγαπητή FIX HELLAS,
όπως βλέπεις, την ανέβασα την διαφήμιση, όπως ακριβώς τα συμφωνήσαμε.
Ο αριθμός λογαριασμού μου είναι αυτός που σας είχα στείλει.
Ο Admin του ΚΕΝΤΡΙ

3 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχα! υπέροχος!!! δικαιούσαι κάποια αμοιβή! εύχομαι να στη δώσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά τα λες... αλλά δεν μου είπες κατά πόσο ελληνική ειναι η Fix Hellas ?
    Ποια εταιρεία την λανσάρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' όσο ξέρω ιδιοκτήτρια είναι η Ολυμπιακή Ζυθοποΐα και την βγάζει στην Εύβοια, στη Ριτσώνα.
    Έχω την εντύπωση ότι είναι ελληνική...
    Αν ξέρεις κάτι άλλο, πες μου, δεν γνωρίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...