Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Καλοφάγωτα και καλόπιωτα...

Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Δική μου είναι η Ελλάς!!

Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης, Σαβαίμ Βοσπορινός

Διασκευή:(afelis.gr)

Μουσική: Σώσος Ιωαννίδης, Ψυριώτης

Από το βράδυ ως το πρωί
δική μου είναι η ζωή
κι όλο το κόσμο κατακτώ
φίνα μιζούλα σαν παί-ρνώ Όλος ο κόσμος είναι θύμα μου
σαν παίρνω μίζα και σκορπάω
κι οι πολισμάνοι όταν θα με δουν
μελάνι αμολάω

Μίζα όταν πά-ρείς
γίνεσαι ευθύς
βασιλιάς δικτάτορας, Θεός και κοσμοκράτορας
σαν τα καλο-πιάσείς
βρε θα ευφρανθείς
κι όλα πια στο κόσμο ρόδινα θε να τα δεις

Δική μου είναι η Ελλάς

που στη κατάντια της γελάς
της λείπει το ένα της ποδάρι
που της το παίξαμε στο ζάρι

Εγώ θα γίνω παντοκράτορας
κι ο κόσμος στάχτη αν θα γίνει
ο ένας θα μ΄ανάβει το σεβντά
κι ο άλλος θα το σβήνει



Το είδα στον Αφελή κι είπα να πω ένα "στην υγειά σας"!!!
Όχι στους μιζαδόρους, όχι, αυτοί έτσι κι αλλιώς μόνιμα πίνουν στην υγειά των κορόιδων.

Σε σας το λέω, που παρά τον άστατο καιρό που λέει κι ΕΜΥ, είστε κάπου και πίνετε ουζάκι, με μεζέ και καλή καρδιά...


Γειά σου Χαρούλα με τα ωραία σου...




Πάντως απ' ότι είδα, νομίζω ότι η μουσική είναι του Σαββίδη και οι στίχοι του Ιωαννίδη. Λεπτομέρειες, όπου κι αν είναι, είναι υπέροχο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...