Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Πόσο ...Δημόσιος Υπάλληλος είσαι;


Το είχα διαβάσει στο Ποντίκι και μιας και σήμερα είναι Τσαγκαροδευτέρα, είπα να ξεκινήσουμε την εβδομάδα με λίγο πείραγμα...
Λοιπόν,


Όπως έχει γίνει γνωστό, από τις 12 ως τις 23 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί η απογραφή των Δημοσίων Υπαλλήλων. Όλοι οι υπόχρεοι θα κληθούν να επισκεφτούν τη διεύθυνση www.apografi.gov.gr και να τροφοδοτήσουν την ειδική φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία, τα στοιχεία της υπηρεσιακής τους κατάστασης και τους τίτλους σπουδών. Το σύνολο των δεδομένων θα συγκεντρωθεί στη Γ. Γ. Πληροφορικών Συστημάτων προκειμένου να ακολουθήσει η απαραίτητη διασταύρωση των στοιχείων.

Παρότι μας χωρίζει ένας μήνας περίπου από αυτή την διαδικασία, εξασφαλίσαμε και δημοσιεύουμε σήμερα σε αποκλειστικότητα τις 10 βασικές ερωτήσεις- σημεία που, όχι μόνο θα ταυτοποιήσουν τους δημόσιους υπαλλήλους αλλά θα επιτρέψουν και ένα είδος διαβάθμισης της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιοσυγκρασίας.

Ακολουθεί το επίμαχο ερωτηματολόγιο. Μπορείτε να το συμπληρώστε και σεις που δεν είστε δημόσιοι υπάλληλοι για να πιάσετε το αίσθημα:

Είμαι υπάλληλος στην υπηρεσία ……….που υπάγεται στο Υπουργείο …………………εδώ και ………………έτη / μήνες. Διορίστηκα δηλαδή στις ………………του έτους…………… επί ΠΑΣΟΚ/ Ν.Δ. (Να διαγραφεί αυτό που δεν ισχύει)

Το βύσμα μου είναι ο/η…….. με τον/την οποίο/οποία με συνδέει δεσμός ………αν είστε κωλοφαρδουλίνια που προσλήφθηκαν άνευ βύσματος, αφήστε τις φράσεις κι εμάς να χάσκουμε απ’ τη ζήλια μας)

Διορίστηκα με το διαγωνισμό υπ’ αριθμ. ………. που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ……… Ο διαγωνισμός ήταν φωτογραφικός/ μιλημένος/ διάτρητος/ μισοβέζικος/ κανείς δεν ξέρει/ έγινε και διαγωνισμός;/ αντικειμενικός (να διαγραφεί ό,τι δεν ισχύει).

Έχω κάνει των χρήση αδειών του τρέχοντος έτους: Ναι/ Όχι

Οι τελευταίες άδειες από τη σημαία που πήρα ήταν τα Χριστούγεννα/ το Πάσχα/ την Πρωτομαγιά/ το Καλοκαίρι/στην ονομαστική μου εορτή/ στα γενέθλιά μου/ όταν με έφτυσε το αμόρε/ όταν μου είπε I do το αμόρε/ σε άσχετη φάση/ άλλο.

Α. Οι τίτλοι σπουδών μου είναι……..

Β. Οι πραγματικοί τίτλοι σπουδών μου είναι…….

Θα μπορούσα να περιγράψω την υπηρεσιακή μου κατάσταση ως: αρντάν και χύμα/ νταξ…/ μια χαρά είμαι, μη μιλάς καθόλου… σε σχέση με κάτι άλλους…/ άστα να πάνε, είμαι ο ένας από τους δύο μαλάκες που πήζουν σε όλον τον όροφο/ κατάσταση αποσύνθεσης.

Είμαι έγγαμος/έγγαμος και το πάω το γράμμα/ άγαμος/ άγαμος της κατηγορίας «άγαμοι θύται»/ διαζευγμένος/ αριστερός.

Στις άμεσες φιλοδοξίες μου είναι να: αποσπαστώ κοντά στην κυρία Διαμαντοπούλου για να της κάνω μασάζ στα μηνίγγια όταν είναι στρεσαρισμένη/ να ανέβω κλιμάκια και να ξαναπάρω το μισθό που έπαιρνα πριν από πέντε χρόνια/ να αλλάξω βαθμίδα/ να με απορροφήσει ο ιδιωτικός τομέας/ να βγω στη σύνταξη/ να παραιτηθώ.

Από το παράθυρό μου βλέπω: τα πάντα όλα, θα μπορούσα να υποκαταστήσω το ελικόπτερο του Σκάι/ προτιμώ τα παράθυρα του υπολογιστή/ δεν έχω παράθυρο, δουλεύω σε ανήλιαγο ΙΚΑ/ Δ.Ξ. –Δ.Α.

Καλορίζικοι και καλώς ήλθατε επισήμως στην αγκαλιά του φαλιρισμένου ελληνικού Κράτους. Και στα δικά μας οι λεύτεροι!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...