Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Όταν θα γίνω επαγγελματίας blogger, το ξανασυζητάμε...


Το καλοκαίρι έχει μπει και μάρτυρας είναι το μαυρισμένο αριστερό μπράτσο του γείτονά μου, του ταξιτζή, γειά σου Θάνο με τις ατάκες σου και τα πειράγματά σου!!!
Όλη την εβδομάδα έχω "λαλήσει", δουλειά από το πρωί μέχρι το βράδυ και στα διαλείμματα (όποιος με διαβάζει συχνά, θα έχει καταλάβει: γύρω στις 10 και κάτι, γύρω στις 12 το μεσημέρι, γύρω στις 2, γύρω στις πεντέμιση, γύρω στις 8 το βραδάκι), μπλογκάρω όχι για να κάνω τον έξυπνο, αλλά για να ξεχαρμανιάσω, να γεμίσω τις μπαταρίες μου...
Για μένα το ΚΕΝΤΡΙ είναι -και το' χω ξαναπεί ο τρόπος που έχω βρει για να μη "τα παίξω"!!!

Τα Σαββατοκύριακα όμως είμαι μπαμπάς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ό,τι χρόνο ληστεύω από τα παιδιά μου τις υπόλοιπες μέρες, προσπαθώ να τις ξεπληρώσω τα Σ/Κ, που λέγαμε και στο στρατό.

Όσο κουρασμένος και να είμαι, θα προσπαθήσω (άλλες φορές τα καταφέρνω, άλλες όχι...) να τους κάνω τα χατήρια, να βγούμε βόλτα, να πάμε στην πλατεία με τα ποδήλατα( απλώς τα κουβαλάμε, δεν τα καβαλάνε, δεν έχει μείνει καθόλου χώρος από τα τραπεζοκαθίσματα, τ' ακούς κύριε Δήμαρχε;), να πάμε θάλασσα, ό,τι θέλουν τα παιδιά δηλαδή...

Τον χειμώνα μένουμε μέσα στο σπίτι, τηλεόραση, DVD, Μπομπ Σφουγγαράκης, Αστυνόμος Σαΐνης, βρίσκω πιο εύκολα τον χρόνο να κοιτάξω λίγο και το πνευματικό μου παιδί, το ΚΕΝΤΡΙ...

Το καλοκαίρι όμως άλλες φορές προλαβαίνω, άλλες όχι, γιαυτό κι αν έχετε προσέξει, οι περισσότερες αναρτήσεις είναι αναδημοσιεύσεις άλλων φίλων ή δικά μου σχόλια σε παλιότερα γεγονότα, που τα προγραμματίζω συνήθως νωρίτερα, σπάνια είναι ενημέρωση για κάτι που έχει γίνει μέσα στο Σ/Κ...

Γιαυτό, σας παρακαλώ, μην με κατηγορείτε όποτε Μου στέλνετε σχόλια σε κάποια ανάρτηση και βλέπετε να περνάει το Σάββατο, να περνάει η Κυριακή και να μην τα δημοσιεύω. Δεν είναι επειδή σας σνομπάρω ή σας λογοκρίνω ή επειδή δεν συμφωνώ με αυτά που γράφετε...

Είναι επειδή έτυχε να μην ανοίξω καν το mail μου, μην ανησυχείτε, την Δευτέρα το πρωί θα τα δείτε δημοσιευμένα, αρκεί είπαμε να μην είναι χυδαία (βάλτε "@" αντί για "α", δεν χάλασε ο κόσμος, και με το μ@λάκας περνάτε το μήνυμα που θέλετε...).

Όταν βέβαια αποφασίσω να γίνω επαγγελματίας blogger και βγάζω τα μύρια από τις διαφημίσεις και θα έχω δορυφορική σύνδεση με την συντακτική ομάδα που θα δουλεύει το blog, ενώ εγώ θα είμαι στις Μαλδίβες, στο τριαντάμετρο γιώτ με τις μοντέλες να κάνουν ηλιοθεραπεία, τότε τα πράγματα φυσικά θα είναι διαφορετικά (χθες τη νύχτα έκανε ζέστη και τα όνειρά μου ήταν λιγουλάκι περίεργα)...

Ώς τότε όμως, κι εγώ που δεν είμαι στο γιώτ, κι εσείς που βλέπετε τα σχόλια που κάνετε το Σ/Κ να δημοσιεύονται την Δευτέρα, πρέπει να κάνουμε υπομονή...


αυτή η ανάρτηση έγινε με αφορμή ένα σχόλιο του φίλου, του ΑΡΙΣΤΟΥ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...