Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Αν ο Γιώργος διαλέξει άλλον;


Διαβάζω ότι ανακοινώθηκαν και επίσημα σήμερα το πρωί από το Γραφείο Τύπου & Ενημέρωσης της Νομαρχιακής Επιτροπής Άρτας του ΠΑΣΟΚ τα ονόματα των αυτοπροταθέντων και ετεροπροταθέντων για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, μέσω διαδικτύου.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, μετά τη λήξη της προθεσμίας κατάθεσης υποψηφιοτήτων για τη θέση του Δημάρχου στους νέους Καλλικρατικούς Δήμους του Νομού μας και την πιστοποίηση των στοιχείων των υποψηφίων, οι υποψηφιότητες έχουν ως εξής:


Δήμος Αρταίων.

Οικονομίδης Παναγιώτης, Αυτοπρόταση.

Παπαλέξης Ιωάννης, Αυτοπρόταση / Ετεροπρόταση.

Τσώλας Παναγιώτης, Ετεροπρόταση.


Δήμος Κεντρικών Τζουμέρκων.

Καραβασίλη Σταυρούλα, Αυτοπρόταση.

Παπαγιάννης Ιωάννης, Αυτοπρόταση.

Τσίπρας Λεωνίδας, Αυτοπρόταση.

Φώτης Κωνσταντίνος, Αυτοπρόταση.

Χατζηγιάννης Κωνσταντίνος, Αυτοπρόταση.


Δήμος Νικολάου Σκουφά.

Κοσμάς Χρήστος, Ετεροπρόταση.

Παπανδρέου Ευάγγελος, Αυτοπρόταση.


Θα άξιζε ιδιαίτερα να ξέρουμε ποιός κάνει την ετεροπρόταση, έτσι για να καταλάβουμε και καναδυό παραπολιτικά πραγματάκια. Γιατί αν για παράδειγμα, δεν κάνω εγώ από μόνος μου την πρόταση να με διαλέξουνε για δήμαρχο, αλλά την κάνει η μάνα μου, αυτό δεν σημαίνει ότι έχω λαϊκό ρεύμα, σημαίνει ότι έχω μανούλα (φιλάκια) που νοιάζεται για τον γιόκα της, έτσι δεν είναι;

Κατά τ' άλλα, σημασία δεν έχει αν η πρόταση είναι αυτο-κίνητη ή ρυμουλκούμενη, αρκεί να μην είναι αλλο-πρόσαλλη!!!
Σε αυτές τις διαδικασίες όμως υπάρχει κάτι που ποτέ δεν κατάλαβα: Ας πούμε ότι ξαφνικά εκεί που κάθεται ο Παπανδρέου, του έρχεται μια φαεινή ιδέα για υποψηφιότητα και σηκώνει το τηλέφωνο και παίρνει το στέλεχος και του λέει "Τάδε μου, θέλω να κατέβεις για Δήμαρχος, θα μου κάνεις μεγάλη χάρη, κάντο επειδή στο ζητάω"!!!
Σ'αυτή την περίπτωση οι υπόλοιποι μνηστήρες τι θα κάνουνε;
Θα κάνουν ένσταση γιατί παραβιάστηκαν οι διαδικασίες; Θα κάνουν αντάρτικο και θα κατέβουν να μαζέψουν 170-180 συμβούλους μοναχοί τους; Καμιά απάντηση κανείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...