Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Να φάω ένα μαγκάλι κάρβουνα...

Παρασκευή βράδυ σήμερα και πριν μια βδομάδα, λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα σε γνωστό μαγαζί της πόλης μας η ρεμπέτικη κομπανία ξεκινάει να παίζει το "μαγκαλάκι".
Αμέσως γνωστός εκδότης της Άρτας σηκώθηκε από την καρέκλα, έσυρε βαριά τα βήματά του προς τη πίστα κι άρχισε να το χορεύει αργά, αντρίκια, με το κομπολόι στο δεξί χέρι κι αναμμένο το τσιγάρο στ' άλλο χέρι...



Έξω ο Βοριάς σφυρίζει κι είμαι μοναχός
Με σβηστό το μαγκαλάκι μένω ο φτωχός

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι,
Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι

Της αγάπης μας τη στάχτη ψάχνω προσπαθώ
μήπως κι έβρω καμιά σπίθα για να ζεσταθώ

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι
γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι

Είναι κρύο αυτό το βράδυ πέφτει κι η βροχή
και νεκρό χωρίς μαγκάλι θα με βρουν την αυγή

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι,
γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ' άναβες κάθε βραδάκι.

Ηχογραφημένο το 1951 "Το μαγκαλάκι".
Συνθέτης το "Σμυρνιωτάκι" Απόστολος Χατζηχρήστος, στιχουργός ο Γιώργος Φωτίδας.
Τραγουδάει ο Ευγενικός Σταμούλης με τη Σούλα Καλφοπούλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...