Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Απογράφηκα...


Το μεσημεράκι χτύπησε η πόρτα και ήρθε μια καλή κυριούλα για να μας απογράψει...
Πρώτα απ' όλα η γκρίνια!!!
Ε ναι βρε, αφού με ξέρετε τι γκριζομούρης είμαι...
Η καλή κυριούλα ήταν συνταξιούχος νηπιαγωγός, χάθηκε κανά άνεργο νεαρό παιδί, έπρεπε να βάλουνε συνταξιούχο; Ή μήπως είχε περισσότερα προσόντα σαν νηπιαγωγός; Σιγά, απλά κάποιον ήξερε και "σπρώχτηκε"...
Θα μου πεις απ' τα 200 ευρώ θα σώζονταν ο άνεργος; Όχι ρε φίλε, αλλά τα 200 ευρώ για κάποιον που μετράει και το πεντάευρο είναι λογαριασμός, συν το ότι το να του δίνεις την αίσθηση της προσφοράς είναι καλό για την ψυχολογία του, σύν το ότι θα έχει κάποια επιπλέον μόρια για μελλοντική καταγραφή της στατιστικής υπηρεσίας...
Τέλος πάντων, σταματάω την γκρίνια, απογραφτήκαμε το λοιπόν και τώρα τα καλά!!!
Ναι, τι νομίσατε, ότι μόνο να γκρινιάζω ξέρω;
Μαζί με το αποδεικτικό απογραφής, η κυριούλα μας άφησε και μια Δήλωσε Δωρητή Οργάνων για να την στείλουμε στον ΕΟΜ...
Εγώ ήμουν από χρόνια δωρητής, αλλά με την ευκαιρία έψησα και το ...σπλάχνο, που συνήθως δεν δίνει ούτε τ' αγγέλου της νερό...
Να λοιπόν και σε video η συμμετοχή του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων στην Απογραφή Πληθυσμού έτους 2011



Μου αρέσει πολύ το σλόγκαν τους:

"Στη φετινή απογραφή η ΕΛ. ΣΤΑΤ. μετράει πόσοι άνθρωποι είμαστε.
Εμείς μετράμε πόσο Άνθρωποι είμαστε."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...