Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Πέστα όλα απογραμμένε!!!


Σας είπα νωρίτερα για την κυριούλα που ήρθε το μεσημεράκι για να μας απογράψει οικογενειακώς...
Βέβαια η όλη διαδικασία δεν ήταν τόσο σύντομη όσο λένε στην τηλεόραση, επειδή ρωτούσανε της Παναγιάς τα μάτια, αυτό δεν ήταν απογραφή, η απόπειρα εξάρθρωσης της διεθνούς τρομοκρατίας ήταν!!!
Για τέτοια ανάκριση μιλάμε και κράτησε και καμπόσο, σίγουρα πάνω από 25 λεπτά...
Ας πούμε, τι ρόλο παίζει η ερώτηση "ποια ήταν η μόνιμη κατοικία της μάνας μου όταν με γέννησε";
Ή αν έχω διαμείνει ποτέ κάπου αλλού εντός Ελλάδας ή σε άλλη χώρα και με λεπτομέρειες (ημερομηνίες, διευθύνσεις κτλπ).
Τι τους νοιάζει πόσα ακριβώς πτυχία και μεταπτυχιακά έχω ή πόσα άτομα δουλεύουνε μαζί μου στο μαγαζί ή ποιά είναι η κύρια πηγή πόρων μου;
Δεν είναι λίγο παράξενα όλα αυτά;
Ναι, να δεχτώ να ρωτήσει πόσα δωμάτια έχει το σπίτι κι αν η κουζίνα είναι μεγαλύτερη από 4 τετραγωνικά (!!!), μιας και γινότανε και απογραφή κατοικιών, αλλά όλα τα υπόλοιπα σαν φακέλωμα δεν μοιάζουνε;
Αν θέλετε να δείτε όλο το έντυπο της απογραφής κάντε κλικ εδώ...
Και μη μου πει κανένας ότι έγινε για γενικότερους στατιστικούς λόγους, γιατί εμένα κανένας δεν με ρώτησε αν θέλω να συμμετάσχω...
Μπορεί η απογραφή να είναι υποχρεωτική, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά...
Και σαν τέτοια, τα αντιμετώπισα και το ίδιο σας συνιστώ και σε σας...
ΑΜΑ θέλετε τα απαντάτε, μη κοιτάτε που η δικιά μου βρήκε τη χαρά της και το μόνο που δεν απάντησε είναι πόσες φορές ερωτεύτηκε στη ζωή της...
ΠΡΙΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...