Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Εφιάλτης έγινες...

Αυτό το τραγούδι άλλοι το λένε "Πάρε πια τον δρόμο σου" κι άλλοι το λένε "Εφιάλτης έγινες"...
Όπως και να 'χει, η μουσική είναι του Άκη Σμυρναίου και οι στίχοι του Μίμη Τραϊφόρου.
Πρωτοτραγουδήθηκε από τη Σοφία Βέμπο το 1954 (σε πολύ διαφορετική εκτέλεση απ' αυτή που έχουμε συνηθίσει) και από τη Μαρίκα Νίνου το 1955...
Σε αυτή την εκτέλεση, ο μεγάλος Σταύρος Τζουανάκος κάνει δεύτερη φωνή στη Μαρίκα...



Τώρα πια που σιγοσβήνει
η τρελή αγάπη μας εκείνη
κι εφιάλτης έγινες, όμορφο όνειρό μου
πάρε πια το δρόμο σου
κι εγώ το δικό μου

Τίποτε πια δεν μας δένει
και γι αυτό πριν γίνουμε δυο ξένοι
Φίλα με στερνή φορά
Κι ύστερα μωρό μου
πάρε εσύ το δρόμο σου
κι εγώ το δικό μου

Ας μην πούμε ούτε συγνώμη
και μπροστά σ αυτό το σταυροδρόμι
για καλό σου, βέβαια
και για το καλό μου
πάρε πια το δρόμο σου
κι εγώ το δικό μου

ΚΕΝΤΡΙ: Θυμάμαι τα ωραία χρόνια όταν η Βάσω το τραγούδαγε στο ρεμπετάδικο στον Πέτσα...
Μετά, ο Πέτσας έγινε γκαρσονιέρες για φοιτητές των ΤΕΙ, η Βάσω ασχολήθηκε με τα έπιπλα κι ο καθένας πήρε τον δρόμο του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...