Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ζόρισμα μέχρι να μας ...ξεπατώσουνε!!!


Κοιτάξτε την φωτογραφία που έχει σήμερα στο πρωτοσέλιδο η Ελευθεροτυπία και πείτε μου εσείς ποιο νομίζετε πως ήταν το αποτέλεσμα της συνάντησης Παπανδρέου-Σαμαρά...
Δείτε την γλώσσα του σώματος και βγάλτε συμπέρασμα...
Προσέξτε τον χαρτοφύλακα και πόσο διακριτικά προσπαθεί να "καλύψει" τα νώτα του ο Αντώνης...
Λοιπόν, απ' όλη αυτή την παρατήρηση, εγώ τουλάχιστον έβγαλα το συμπέρασμα ότι μίλησαν για τα αγγούρια που έρχονται και το αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει να φυλάμε τον κwλο μας!!!
Κι επειδή όλα τα πράγματα σ' αυτή την ρημάδα τη ζωή δεν είναι ίσα και δίκαια κι επειδή τ' αγγούρια άλλοι τα τρώνε και δροσίζονται κι άλλοι τα τρώνε και ζορίζονται, είμαι πολύ προβληματισμένος...
Φανταστείτε, κοτζαμάν αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης και το φοβάται το "ζόρισμα", εγώ, η απλή πλέμπα, τι ελπίδες έχω να "δροσιστώ"; ΚΑΜΜΙΑ!!!
Θα με ζορίσουνε μέχρι ξεπατώματος...

P.S.: Πίνω τον καφέ μου στο Κολωνάκι (στα 3/4 της τιμής που τον πίνω στην πλατεία της Άρτας) και κατηφορίζω προς Σύνταγμα...
Νωρίτερα έβλεπα παρέες-παρέες παιδιών να πηγαίνουν προς τα εκεί. Μια παρέα με κιθάρες και σλίπιγκ-μπαγκ ήταν αποφασισμένη να κάτσει όλη τη νύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...