Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Κάντε το blog φωνή σας!!!

Πεζοδρόμιο = η υπερυψωμένη και στρωμένη (με πλακάκια ή τσιμέντο ή άλλο υλικό) επιφάνεια στο πλάι ενός δρόμου που προορίζεται για τους πεζούς...
Εικόνα0246

Δυστυχώς, στην πόλη μας την Άρτα, η έννοια πεζοδρόμιο έχει χάσει το νόημά της και τούτο γιατί δεν προορίζονται μόνο για τους πεζούς αλλά και για τα περίπτερα...

Στην συγκεκριμένη φωτογραφία, δίπλα από το Δημοτικό σχολείο, δίπλα από στάση λεωφορείου, αναρωτιέται κανείς, πώς ο πεζός (μαθητής, υπερήλικας και κάθε πολίτης) θα διασχίσει το πεζοδρόμιο όταν μπροστά του παρουσιάζεται αυτή η, χωρίς καμιά αισθητική, κατασκευή - περίπτερο; Ασφαλώς θα αναγκασθεί να κατεβεί στο οδόστρωμα ή θα αλλάξει πεζοδρόμιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλειά του.

Αυτό συμβαίνει και ακριβώς απέναντι στο πεζοδρόμιο κάτω απο την πλατεία Σκουφά, αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις.

Δεν υπάρχει κάποια υπεύθυνη αρχή; Δήμος, Πολεοδομία κ.λπ.;

Στοιχειώδης σεβασμός στους πολίτες αυτής της πόλης... δεν υπάρχει;

Με εκτίμηση,

Αρτινός για πάντα!

ΚΕΝΤΡΙ: Θέλω να ευχαριστήσω τον συμπολίτη μου που μου έστειλε αυτο το mail με αυτή την φωτογραφία. Τις απορίες που διατυπώνεις φίλε μου τις έχω ρωτήσει κι εγώ πολλές φορές στον εαυτό μου και η μονότονη απάντηση που παίρνω είναι: ΟΧΙ, δεν υπάρχει τίποτε, ούτε υπεύθυνη αρχή, ούτε στοιχειώδης σεβασμός κι ο λόγος όσο και να με πληγώνει είναι ότι δεν υπαρχουν αρκετοί υπεύθυνοι πολίτες που θα τους ζητήσουν τον λόγο για την κατάντια μας...
Εδώ δεν έχουν αφήσει σπιθαμή δημόσιου χώρου που να μην τον εχουν παραχωρήσει για εκμετάλλευση, εδώ κλαδεύουν σύρριζα τα δέντρα, για να μην ξαναρίξουν ποτέ, για να μην ενοχλούν τους καταστηματάρχες οι κουτσουλιές των πουλιών(!!!), τι άλλο να πούμε;
Πάντως να ξέρετε ότι όσο σωπαίνουμε, τόσο ξεθαρρεύουν, όσο μας θεωρούνε δεδομένους, τόσο μας "παίζουνε". Στείλτε μου φωτογραφίες, στείλτε μου παρατηρήσεις, στείλτε μου σκέψεις και παράπονά σας και κάντε το blog, να βγάλει φωνή, την δικιά σας φωνή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...