Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Αύριο σβήνω το πρώτο μου κεράκι...


Σαν αύριο, την Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009, στις 4:58 μ.μ., έκανα την παρθενική μου ανάρτηση.
Θυμάμαι ήμουν αρκετά "τρακαρισμένος" και είχα γράψει τότε:


"Μια πρώτη, δειλή απόπειρα... Έχω πολλά στο μυαλό μου, πολλά που θέλω να πω και κάποια που θα ήθελα να τα φωνάξω δυνατά... Τόσο δυνατά, που τα db να σπάσουν τύμπανα, να σπάσουν τοίχους, να αναδεύσουν μυαλά. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από έναν χορταριασμένο εγκέφαλο. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να δώσουμε νόημα, να δώσουμε πνοή στις σκέψεις μας, στα θέλω μας, στις ενέργειές μας... Ας προσπαθήσουμε όλοι να φωνάξουμε ...
like a rolling stone!!!"

Δεν ξέρω αν κατάφερα τίποτε από αυτά που έγραφα, ξέρω όμως ότι πέρασα πολύ καλά, έκανα πολλούς και καλούς φίλους και ανυπομονώ για την συνέχεια!!!

Σας ευχαριστώ για την παρέα που μου κρατήσατε όλη αυτή την χρονιά. Περάστε αύριο να σας κεράσω τούρτα!!!

ΥΓ
: Άντε, επειδή νοιώθω όμορφα, ας ευχηθώ καλή επιτυχία στον ΠΑΟ, που σε λίγη ώρα καλείται να αποδείξει ότι είναι ακόμη "Ευρωπαίος"...

4 σχόλια:

  1. Αγαπητό aletri, σας έχουμε στη λίστα με τα αγαπημένα μας. Εάν και εσείς επιθυμείται να μπούμε στη δική σας λίστα μπορείτε να το κάνετε.


    Φιλικά: Η ομάδα του katse-kala.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...