Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Η κατάρα της Κατάρας...


"Προβλήματα παρουσιάζει η κυκλοφορία στο ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον εθνικό δρόμο Ιωαννίνων - Τρικάλων, στην περιοχή της Κατάρας, όπου η κυκλοφορία γίνεται μόνο με αλυσίδες … Η Τροχαία εφιστά την προσοχή στους οδηγούς, ενώ μηχανήματα γκρέιντερ καθαρίζουν συνεχώς το δρόμο …".
Πρόκειται για μια είδηση που κυριαρχούσε στα δελτία ειδήσεων με την έλευση των πρώτων ημερών του χειμώνα, ενώ συχνά-πυκνά συνοδευόταν από τη φράση,
"νταλίκα δίπλωσε στην Κατάρα με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία…".
Το σημείο της Εθνικής οδού Τρικάλων - Ιωαννίνων με το διάσημο όνομα Κατάρα αποτέλεσε τον "εφιάλτη", επί δεκαετίες, για χιλιάδες οδηγούς, οι οποίοι κάθε φορά που προσπαθούσαν να τη διασχίσουν προσεύχονταν, ελπίζοντας να φτάσουν σώοι και αβλαβείς μέχρι την άλλη πλευρά, των Ιωαννίνων ή των Τρικάλων.

"Η Κατάρα αποτέλεσε μια διαδρομή που υποχρεωτικά συνέδεε την Ήπειρο με τη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα. Οι οδηγοί που διέρχονταν από αυτό το σημείο το χειμώνα, με δύσκολες και δυσμενείς καιρικές συνθήκες, έπρεπε να είναι αρκετά προσεκτικοί, καθώς είχαμε πολλά ατυχήματα"
, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Βασίλης Τζιμουράγκας, πρόεδρος του συνδικάτου χερσαίων και εμπορευματικών μεταφορών Θεσσαλίας - Κεντρικής Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας.
Αυτοκίνητα γλιστρούσαν στον πάγο και στο χιόνι και αιτία δεν ήταν ο οδηγός, αλλά οι πλαγιομετωπικοί άνεμοι που έπνεαν στο συγκεκριμένο σημείο, με αποτέλεσμα τα οχήματα να βγαίνουν εκτός πορείας. Η μεγάλη κούραση στους οδηγούς και το μεγάλο κοστολόγιο είχαν ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση των καταναλωτών, αλλά και την πολύ μεγάλη φθορά στα αυτοκίνητα. Με τα έργα που παραδόθηκαν στην κυκλοφορία, η Κατάρα πλέον- ευτυχώς- αποτελεί παρελθόν, αφού οι οδηγοί δεν είναι αναγκασμένοι να διέλθουν από αυτήν. Αυτό, σύμφωνα με τον κ. Τζιμουράγκα, αποτελεί μια εξέλιξη σημαντική για τα φορτηγά εθνικών ή διεθνών μεταφορών, που έχει ως αποτέλεσμα αφενός μεν τη μεγαλύτερη οικονομία χρόνου, αφετέρου δε τη λιγότερη φθορά στα αυτοκίνητα.
Πάντως, ο ίδιος δεν παραλείπει να τονίσει πως αυτό δεν πρέπει να αποτελέσει την αφορμή για να προσαρμόσουν οι αρμόδιοι πάνω στην Εγνατία μεγάλες τιμές διοδίων, καθώς κάτι τέτοιο "θα έχει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα όταν λειτουργούσε και η Κατάρα".
"Μια τέτοια εξέλιξη- σημειώνει ο κ. Τζιμουράγκας- θα εξαντλήσει αυτοκινητιστές και καταναλωτές".
από epirusgate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...