Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Μια Αρτινιά κατακτά το Λονδίνο !!!

Εγώ προσωπικά δεν έχω και μεγάλη σχέση με την μόδα. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι τα ρούχα μου να είναι άνετα...
Όμως δεν μπορώ παρά να χαρώ για μια Αρτινιά, κόρη φίλων, που όχι μόνο έκανε το όνειρό της πραγματικότητα, αλλά διαπρέπει και στο εξωτερικό. Είναι πολύ νέα κι έχει όλο το μέλλον δικό της, αρκεί να το διαχειριστεί σωστά...
Αντιγράφω από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ της Άρτας:

Η 23χρονη Αρτινιά που κατέκτησε το Λονδίνο

collectionΗ Μυρτώ Στάμου από την Άρτα, κόρη της Δήμητρας Ζαχαρή και του Κώστα Στάμου, κέρδισε το χρυσό βραβείο ανάμεσα σε 300 «ανταγωνιστές» φοιτητές στο διαγωνισμό μελετών που έγινε στο κεντρικό Λονδίνο την περασμένη εβδομάδα.

Το χρυσό βραβείο συνοδευόταν και με χρηματικό ποσό 20.000 λιρών Αγγλίας. Η Μυρτώ Στάμου αποφοιτήσασα από το Πανεπιστήμιο για τις δημιουργικές τέχνες UCA κέρδισε το χρυσό για τη συλλογή γυναικείων ενδυμάτων στο φετινό Graduate Fashion Week.

Το έργο από την 23χρονη Μυρτώ θα εμφανίζεται σε κεντρικό κατάστημα της Oxford Street του Λονδίνου.

«Ήταν ένα παιδικό όνειρο» δήλωσε η Μυρτώ Στάμου στο BBC μετά το τέλος της επίδειξης και πρόσθεσε: «Ήμουν σίγουρη ότι η συλλογή μου ήταν καλή, αλλά δεν ανέμενα να κερδίσω. Η συλλογή προσπάθησα να είναι δημιουργική, αλλά τα ενδύματα που έχω σχεδιάσει φοριούνται άνετα».

Στην επίδειξη των αποφοίτων των Πανεπιστημίων, παραβρέθηκαν γνωστά μοντέλα όπως η Claudia Schiffer και Erin OConnor.

Στο διαδίκτυο υπάρχει και συνέντευξη της Μυρτώς Στάμου στο BBC News όπου μιλάει για την επιτυχία της και το παιδικό της όνειρο να ασχοληθεί με την δημιουργία ενδυμάτων.

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...