Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Δεν ξαναγοράζω την κ*λοφυλλάδα τους...



Παλιά το "ΒΗΜΑ" θεωρούνταν από τις έγκυρες εφημερίδες και ήμουν τακτικός αναγνώστης.

Πρόσφατα έγινε η μεγάλη "λαδιά" με το γκάλοπ της "Kappa Recearch", που έβγαζε νικητή τον Καραμανλή στο debate, 3 λεπτά μετά την πρώτη ερώτηση, αλλά ακόμη και τότε υπήρχανε φωνές που έβρισκαν δικαιολογίες για τα όσα
πονηρά συνέβαιναν στις σελίδες του.

Κι εγώ λέγοντας ότι αποκλείεται να είναι τόσο απρόσεχτοι, συνέχιζα να το διαβάζω. Αυτό όμως με τον Ερντογάν ξεπέρασε κάθε φαντασία. Εγκαινίασαν την δημοσιογραφία της εικονικής πραγματικότητας και ξεβρακωθήκανε εντελώς!!!



Όχι μόνο δεν "αρρώστησε" ο Τούρκος κουμπάρος, όχι μόνο δεν απέφυγε να έρθει στα εγκαίνια του Μουσείου, αλλά υπήρχε και κανονικότατο ρεπορτάζ για τον ερχομό του, για τη συνοδεία του, για την στάση του, για την συγκαλυμένη ψυχρότητα, για όλα, πλήρες ρεπορτάζ σας λέω....
Επειδή λοιπόν ο Ψυχάρης μου βροντοφωνάζει ότι
είμαι μεγάλο κορόϊδο που συνεχίζω και δίνω τα λεφτάκια μου για να αγοράζω την κ*λοφυλλάδα του, ξεκινάω εμπάργκο, μέχρι να μου ζητήσει συγγνώμην!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...