Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Τρείς μήνες στην μπλογκόσφαιρα...


Θα μπορούσε να είναι τίτλος ταινίας επιστημονικής φαντασίας, αλλά είναι η πραγματικότητα. 12 Μαρτίου "σήκωσα" δειλά-δειλά την πρώτη ανάρτηση.
Από τότε κύλισε πολύ νερό στ' αυλάκι. Οι αναρτήσεις αυγάτισαν, είτε δικές μου, είτε "παρμένες" από άλλους συν-μπλόγκερς.

Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι το blog είχε την δική του δυναμική, με οδηγούσε αυτό κι όχι εγώ εκείνο. Πολλές φορές ένιωθα ότι με άλλο πνεύμα ξεκινούσα να γράψω κάτι κι αλλιώς κατέληγε να αναρτηθεί τελικά κι αυτό μου άρεσε, με ιντριγκάριζε.
Ήταν σα να με έβαζε να συνομιλήσω με τον εαυτό μου, σα να μου έδινε τη μιά άκρη κι εγώ έπρεπε να ξετυλίξω το κουβάρι για να βρώ το τέλος.

Όμως, απ' όλη αυτή την ιστορία αυτό που μου έμεινε περισσότερο ήταν οι δεκάδες καινούργιοι φίλοι και οι "φίλοι", τα mails, τα σχόλια, τα μπράβο και τα "σιχτιρίσματα". Με κάποιους έχω πιά καθημερινή επαφή και ανταλλαγή απόψεων.

Αλλά για να μην τα λέω όλα ωραία, αλτρουϊστικά και αλληλέγγυα, μεγάλη ικανοποίηση παίρνω κάθε φορά που γράφω κάτι και αρέσει σε άλλους...
Τι να κάνω, άνθρωπος είμαι και μάλιστα με πολλές αδυναμίες και ελαττώματα!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλή συνέχεια λοιπόν, φίλε Αλέξανδρε.
    Νά' σαι πάντα γερός και να μας ενημερώνεις για την Άρτα, την Ήπειρο και γενικότερα.
    Οι απόψεις σου, τα σχόλιά σου και το Κεντρί σου, έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα.
    Προχώρα μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...