Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Γιάννα μου το μαντήλι σου, εεε sorry το κολιέ σου...


Εμ Γιάννα μου πόσο ν' αντέξει κι ο Θόδωρας; Επιχειρηματίας είναι, είδε κι απόειδε ότι δεν βγάζει πουθενά, είδε ότι κάθε μήνα το μαγαζί έμπαινε όλο και παραμέσα, στο πήρε τελικά το παιχνιδάκι απ' τα χέρια.
Κρίμα, γιατί ξέρω ότι άλλα όνειρα είχες για τον εαυτό σου, μέχρι σαν την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο της Δημοκρατίας είχες φανταστεί ότι μπορούσες να γίνεις, όταν στεκόσουν στο μπουντουάρ σου κι έλεγες στον ολόσωμο καθρέφτη σου "Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποιά είναι η ισχυρότερη στην χώρα;"
Αχ, τι ωραίες εποχές τότες με τους Ολυμπιακούς, θυμάσαι Γιάννα μου; Ολόκληρη φωτιά στο βουνό είχες βάλει με τα βεγγαλικά στο πάρτυ στην βίλλα σου κι όλοι κοίταγαν απ' την άλλη μεριά, μην και σε φέρουν σε δύσκολη θέση...

Αλλά έσφιξαν τώρα τα πράγματα, τζάμπα πήγαν κυρία Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη μου και οι αντικειμενικές αβρότητες με τον Καραμανλή στην επίσκεψή του στην εφημερίδα ΣΟΥ, τζάμπα και τα πρωτοσέλιδα γλυψίματα.
Εσύ δεν θα χαθείς, κάτι θα σου βρει ο Θόδωρας για να παίζεις και να μην χώνεσαι στις δουλειές του, αλί απ' τους δημοσιογράφους σε εφημερίδα και ραδιόφωνο, που μένουν άνεργοι...
Για σένα το λέω κύριε Κοτρώτσε μου, πολύ στενοχωρήθηκα με την περίπτωσή σου. Αλλά φαντάζομαι κάπου θα βρεις μια στοργική αγκαλιά να σε περιμαζέψει...

Οι άνεργοι δημοσιογράφοι της "αυτοκράτειρος", έφτιαξαν ήδη blog, που μπορείτε να το βρείτε στην διεύθυνση:
http://ergazomenoieleftherostipos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...