Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Είμαι sexy γιατί έχω την κοιλιά φέτες (ζαμπόν)!!!

Για κοιτάξτε τι διάβασα εδώ:

"Σε έναν κόσμο που αρκετές γυναίκες πιστεύουν ότι δεν πρέπει να πεινάνε ποτέ και πως η περιφέρεια γοφών τους οφείλει να χωράει στο extra small νούμερο ανορεξικών προτύπων, οι extra large ανδρικές κοιλιές θεωρούνται ιδιαίτερα γοητευτικές.
Έτσι, πολλοί εύσωμοι άντρες καταναλώνουν πιάτα «γίγας» χωρίς ίχνος ενοχής, ενώ ταυτόχρονα αρκετά ρητά, «ακατάλληλα για ανηλίκους», συνδέουν τη μεγάλη ανδρική κοιλιά με καλύτερες σεξουαλικές επιδόσεις."

Τώρα κατάλαβα γιατί η γυναικούλα μου βάλθηκε να με αδυνατίσει: ΜΕ ΖΗΛΕΥΕΙ!!!
Φοβάται μήπως οι γυναίκες που μένουν εκστατικές μπροστά στην κοιλιά μου, δεν περιοριστούνε μόνο στα βλέμματα...
Φοβάται μήπως αρχίσουν τις ανήθικες προτάσεις και ξέρει ότι εγώ σαν καλό παιδί που είμαι, δεν χαλάω ποτέ χατήρι!!!
Αχ βρε Πάγκαλε, γιαυτό είσαι ακαταμάχητος και σε ζηλεύει ο Τσίπρας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...