Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Ο νέος Εθνικός Ύμνος της Ελλάδας...

Μετά την ψήφιση των μνημονίων, μετά την ψήφιση των μεσοπρόθεσμων, μετά την αποδοχή ότι "παραχωρήσαμε μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας", νομίζω ότι είναι πολύ υποκριτικό και προσβλητικό προς αυτούς που έχυσαν το αίμα τους για μια ελεύθερη ανεξάρτητη Ελλάδα να συνεχίζουμε να έχουμε για Εθνικό Ύμνο τον "Ύμνο στην Ελευθερία" του Σολωμού...
Είναι ντροπή να στέκονται οι πολιτικοί προσοχή στο άκουσμα του:

"Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά"!!!

Μετά την υποθήκευση της χώρας, μετά το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, δεν μας αξίζει να έχουμε αυτό τον ύμνο...
Τώρα που λέμε σε όλους τους τοκογλύφους όπου Γης, "Σώσε με κι ό,τι θες σ' το προσφέρω", πιστεύω ότι ο Εθνικός μας Ύμνος πρέπει να είναι το "Νιώσε με" του Ρασούλη:



Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ' αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ, κοντά μου ζούνε.

Κι όμως να που δεν ξέρω
ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με
κι ό,τι θες σ' το προσφέρω.

Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα
τους όρκους που 'δωσα, γλυκιά μου, εσένα
και με τα λόγια μου για μένα πείστηκα
τώρα δεν έχω πια φόβο κανένα.

Κι όμως να που δεν ξέρω...

Πολλοί ορκίστηκαν πως μ' αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ' εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ' είχανε, αυτό μονάχα.

Τουλάχιστον έτσι δεν θα τρίζουν τα κόκαλα των Ελλήνων τα ιερά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...