Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Σε λίγο άφθονο φωτογραφικό υλικό από την επίσκεψη Παπανδρέου στην Άρτα...


Με ειδοποίησαν ότι όπου να 'μαι, μου στέλνουνε ένα σωρό φωτογραφίες από το ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ, όπου αυτή τη στιγμή μιλάει ο Παπανδρέου σε κλειστή σύσκεψη φορέων...
Θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο που μου δίνει τις φωτογραφίες και να του ζητήσω συγνώμη που έχει βρει τον μπελά του, που όλοι τον νομίζουνε ότι αυτός είναι το ΚΕΝΤΡΙ...
Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, εγώ του το 'χω πει και του 'χω δώσει και το ελεύθερο. Να βγει και να πει: ΕΓΩ είμαι το ΚΕΝΤΡΙ, τραβάτε κανά ζόρι;
Τέλος πάντων, μείνετε συντονισμένοι, σε λίγο ανεβαίνουνε οι φωτογραφίες...

2 σχόλια:

  1. πρώτη φορά βλέπω αναγγελία άφιξης φωτογραφιών και ο αποστολέας να είναι ίδιος με τον παραλήπτη.

    συνέχισε έτσι, πέραν της ενημέρωσης που μας προσφέρεις μας διασκεδάζεις κιόλας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...