Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Καλή Κυριακή σε όλους...

Η πρώτη εκτέλεση ήταν της Μαρινέλλας...
Ακούστε "Μια Κυριακή" σε στίχους και μουσική Nama:



Όλα γίνονται όλα αρχίζουν ξανά
δε σταμάτησε ο χρόνος.
Σε ταξίδι κρυφό για το πουθενά
κάποιος έφυγε μόνος.

Όλα γίνονται το ποτάμι κυλάει
και η ζωή μια σταγόνα
μεσ' το κύμα παφλάζει, παίζει, γελάει
κι ονειρεύεται ακόμα.

Και πέφτει στη γη μια Κυριακή,
σαν την πρώτη μέρα
Χθες ήσουν εκεί που 'μαι τώρα εγώ..

Και πέφτει βροχή σαν μουσική,
στο ζεστό αέρα
Χθες ήσουν εκεί που είμαι τώρα εγώ
Μια στάλα βροχής σε γκρίζο καιρό..

Όλα γίνονται κάποιος στα σκοτεινά
σε κρατάει απ' το χέρι
Παίζει μια μελωδία και σε γυρνάει
πίσω σ' άγνωστα μέρη

Όλα γίνονται είμαι ακόμα εδώ
ένα αληθινό ψέμα
Μια πηγή που διψάει να βγει στον αφρό
να ενωθεί με το ρεύμα

Και πέφτει στη γη μια Κυριακή
σαν την πρώτη μέρα
Χθες ήσουν εκεί που 'μαι τώρα εγώ..

Και πέφτει βροχή σαν μουσική,
στο ζεστό αέρα
Χθες ήσουν εκεί που είμαι τώρα εγώ
Μια στάλα βροχής σε γκρίζο καιρό..
Χθες ήσουν εκεί που είμαι τώρα εγώ

Και πέφτει βροχή ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...