Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Δυό μισθούς τα χέρια μου σου φέρανε...

Έχω συγκινηθεί πάρα πολύ από τις σκληρές προσπάθειες του Προέδρου Γιώργου που έχει προτάξει τα στήθη του στο Δ.Ν.Τ. και δεν αφήνει την τρόικα να κάνει ό,τι θέλει...
Με άγγιξε όταν τον άκουσα να λέει ότι ζει την μοναξιά της εξουσίας και δάκρυσα όταν είπε ότι τον πλησιάζει ο κόσμος στον δρόμο για να του πούνε ότι με ευχαρίστηση του δίνουνε ένα μισθό για να σωθεί η πατρίδα...
Του αφιερώνω λοιπόν το τραγούδι του Φίλιππα Νικολάου κι όπου ο τραγουδιστής λέει "μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε, κάντην ό,τι θες, είναι για σένανε...", εσύ Γιωργάκη μου να καταλαβαίνεις "δυό μισθούς τα χέρια μου σου φέρανε, κάντους ό,τι θες, είναι για σένανε..."



Έτσι κι αλλιώς το να μου κόβεις δυό μισθούς, να μου αυξάνεις τον ΦΠΑ, να μου αυξάνεις τους έμμεσους φόρους, να μου κάνεις πιο εύκολη την απόλυση και να μου στερείς την προσφυγή σε διαιτησία, να μου ακριβαίνεις την ζωή και να μου λιγοστεύεις τα λεφτά στην τσέπη, είναι σα να μου ξεριζώνεις την καρδιά!!!
Αλλά χαλάλι σας Προεδράρες μου, ξέρω ότι για χάρη μου προσπαθείτε και ιδρώνετε, σας περιμένω να σας δω από κοντά, να σας πω και κυρίως να σας δείξω πόσο το εκτιμάω αυτό που κάνετε τόσα χρόνια για μένα...

ο Τσιρώνης δέχεται τις αυθόρμητες ευχαριστίες του κόσμου!!!

Απ' ότι έμαθα χθες και οι δύο κυβερνητικοί βουλευτές της Άρτας, δηλαδή και ο Δημήτρης ο Τσιρώνης και ο Παύλος ο Στασινός, πήραν μια ιδέα από τις ευχαριστίες του κόσμου, όταν προσπάθησαν να μπουν στην Πρωτομαγιάτικη πορεία της ΑΔΕΔΥ και να πιαστούν αγκαζέ για να διαδηλώσουν για τα δίκια του εργάτη, γ@μw το θράσος μου, γ@μw!!!

1 σχόλιο:

  1. Νομίζουν ότι είμαστε βλαμμένοι κι ότι επειδή δεν μας έκοψαν το αυτονόητο, τα υπόλοιπα θα μας φανούν ζάχαρη...μας έπεισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...