Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Όταν καείς στο χυλό, φυσάς και το γιαούρτι!!!


Εγώ να συμφωνήσω με την κυρία υφυπουργό Εσωτερικών ότι την αδικούνε και ότι είναι θύμα λάσπης. Να αγανακτήσω κι εγώ μαζί της και να κατακεραυνώσω τους άθλιους συκοφάντες της...
Ναι, έχει δίκιο ότι κανένας δεν μπορεί να απαγορέψει στους συγγενείς της να συμμετέχουν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ναι, πραγματικά, οι συγχωριανοί της έχουν το πριμ της "εντοπιότητας" και παίρνουν περισσότερα μόρια και γιαυτό εμφανίζεται το φαινόμενο να 'ναι τόσο πολλοί από δαύτους οι επιτυχόντες ...

Αλλά κι εσύ κυρία Τσάγκρη μου πρέπει να συμφωνήσεις ότι 36 άνθρωποι ...βγάζουν μάτι βρε αδερφάκι μου!!!

Επίσης θα 'θελα να συμφωνήσεις και στο άλλο, ότι δηλαδή "δημόσιο" και "αδιάβλητο" είναι δυό λέξεις που δεν πρέπει να λέγονται στην ίδια πρόταση...
Έτσι λοιπόν για το ΑΣΕΠ και για το αδιάβλητο των διαγωνισμών του, αφήστε με να έχω κάποιες τόσο δα αμφιβολίες. Κι αν τυχόν μιλάμε για διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, που γίνονται από άλλες υπηρεσίες, Δήμους, Νομαρχίες, κτλπ, και απλά έρχεται μετά ο ΑΣΕΠ, που υποτίθεται ελέγχει την διαδικασία και επικυρώνει τα αποτελέσματα, τότε άστα να πάνε καλύτερα. Εκεί χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα!!!
Δανείζομαι λοιπόν την φωτό από τους Στιγματισμένους, όπου υποτίθεται η υφυπουργός καλοσωρίζει τους νεοδιορισμένους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...