Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

Το marketing του Ήλιου της Βεργίνας...

Το είδα στο news24.gr και οφείλω να ομολογήσω ότι από καθαρά γραφιστικής πλευράς το marketing είναι αρκετά επιτυχημένο.
Αν με ρωτάτε εμένα, καλά κάνουν, αυτοί την δουλειά τους κάνουν...

Το ερώτημα είναι εμείς τι κάνουμε...

Απλά επιμένουμε στο να πείσουμε τους ξένους τουρίστες να "Live your Myth in Greece", βάζουμε και τον Γιωργάκη να πρωταγωνιστεί σε DVD που διαβεβαιώνει τους ξένους τι καλός προορισμός είναι η Ελλάδα και μετά κλείνουμε τον Πειραιά, έτσι για να τους δείξουμε ότι δεν μασάμε...


Αυτή την εβδομάδα το site του cnn την εχει αφιερωμένη στα Σκόπια! Με μια μαζική και ομολογουμένος επιτυχημένη καμπάνια προωθούν με ομορφα γραφικά το κλεμενο συμβολο που εχουν στη σημαια τους με στόχο όπως οι ίδιοι δηλώνουν...Να γινει η σημαια τους αναγνωρίσιμη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...