Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Θεός ο Giorgos!!!


Καλή εβδομάδα αδέρφια...
Πιστός στο τάξιμο ότι η πρώτη ανάρτηση θα έχει λίγο γέλιο, έστω και χαμόγελο, σκέφτηκα το εξής:

Όλη αυτή η αισιοδοξία που βγάζει το οικονομικό επιτελείο του ΓΑΠ και αναμεταδίδουν τα κυβερνητικά παπαγαλάκια, για το πόσο καλά τα πάμε στην οικονομία, παρόλο που δεν προχωράει τίποτε, ούτε επενδύσεις, ούτε ανάπτυξη, ούτε έσοδα, ούτε τίποτε, μου θύμισε ένα ανέκδοτο:


Είναι 3 αρχηγοί:
Ο Ομπάμα, ο Κάστρο και ο Παπανδρέου.
Μια μέρα τους επισκέφτηκε ο Θεός και τους είπε:
- Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Γιαυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω!!!

Πάει ο Ομπάμα και λέει με διάγγελμα στο λαό του:
Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
1.Υπάρχει Θεός!
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.

Πάει μετά ο Κάστρο, βγαίνει στην κεντρική πλατεία, εκεί που βγάζει τους λόγους του και λέει στο λαό του:
Έχω δύο κακά νέα.
1.Δυστυχώς υπάρχει Θεός.
2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.

Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά, βγαίνει σε διακαναλική σύνδεση από το Μαξίμου και λέει στο λαό του:
Έχω δύο καλά νέα να σας πω.

1.Υπάρχει Θεός!

2.Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...