Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Εσύ πουλάς ομίχλη...

Τραγουδάει ο Νίκος Παπάζογλου σε μουσική Νίκου Ξυδάκη και στίχους Μανώλη Ρασούλη:



Τρεις μήνες σε πολιορκώ
μα εσύ γυρνάς την πλάτη.
Γυναίκα είσαι ή οχυρό
και θέλεις πεζοναύτη;

Θα κάνω απόβαση
στον ύπνο σου, μικρό μου
να καταχτήσω τ’ ακριβό σου μυστικό.
Μα αν αντισταθείς
στον επεχτατισμό μου
κάνε πως μ’ αγαπάς
να μη ρεζιλευτώ.

Εγώ σου λέω πως σ’ αγαπώ
κι εσύ πουλάς ομίχλη.
Μπαίνεις στο γκρι σου Ντεσεβό
και παριστάς την Κίρκη.

Θα οργανώσω απαγωγή
μια νύχτα να σ’ αρπάξω.
Για λύτρα θέλω ένα φιλί
τη μοίρα μου ν’ αλλάξω.

Γιατί βρε σπλάχνο μου με παίζεις έτσι;
Να, τέτοια γράφω και μετά ο άλλος προσπαθεί να με ψαρέψει στα ουζερί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...