Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Παξιμαδοκλέφτες...

Μ' αρέσει να με ΚΕΝΤΡΙζουνε γιατί γίνομαι καλύτερος, μαθαίνω κι ιστορία, μαθαίνω και άγνωστες λέξεις, στο τέλος ακούω και τραγούδια που μας αρέσουνε...
Η παξιμαδοκλέφρα ήταν παραγγελιά του ΝΑΣ κι εγώ τέτοια χατήρια δεν χαλάω:




Μπορεί ο Τέτος Δημητριάδης να έγραψε "Τα ζάρια μου τα κούνησα και ήρθαν έξι πέντε", αλλά κάτι όψιμοι συμπαραστάτες που λέει κάποιος γνωστός μου, κούνησαν τα ζάρια τους κι "ήφεραν ντόρτια" κι αυτό δεν καταπίνεται εύκολα όταν για μήνες ονειρεύονταν ότι με τις εξάρες τους θα ξετίναζαν τη μπάνκα, αλλά τέλος πάντων, έτσι είναι η ζωή...

PS 1: Αν έχω 10 ευρώ και κάθε καραμέλα κάνει 1 ευρώ και έχω τάξει ότι θα δώσω σε 10 παιδάκια από μία καραμέλα και τελικά δίνω όλο το σακουλάκι με τις δέκα καραμέλες στο ένα παιδάκι, αυτό σημαίνει ότι είναι πολλά τα 10 ευρώ; Σημαίνει ότι είναι πολλές οι δέκα καραμέλες; Σημαίνει ότι πήρα μίζα για 10 ψωροευρώ;
Ή απλά μπορεί να σημαίνει ότι έχω 9 δυσαρεστημένα παιδάκια που ψάχνουνε να βρούνε μήπως έχω κανά κολλητό, που έχει αδυναμία στο ένα παιδάκι;
PS 2: Και τα 10 παιδάκια είναι βαφτισμένα ορθόδοξα κι έτσι δεν θα γνωρίσουνε από κοντά τον Κεμάλ Οζκάν!!!
(Τι; Μόνο εγώ θα χάνομαι στα ψαχτήρια;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...