Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Τι είπανε για το Ξενία Μενδώνη και Παπαλέξης;

- Καλώς ήρθατε κυρία Λίνα μας...
- Καλώς σε βρήκα Δήμαρχε...



- Να, καθίστε μαζί μας, από δω το επιτελείο...


- Μόνο αυτοί είναι οι αντιδήμαρχοι κύριε Γιάννη;
- Κάποιους τους έχω κλεισμένους στο υπόγειο...
- Δήμαρχε, ήρθα να δεσμευτώ προφορικά ότι θα πάρετε το ΞΕΝΙΑ!!!
- Γιατί προφορικά κυρία Λίνα μας; Τα 'δατε με τον Μπεγλίτη και το ΚΕΥΓ, τώρα μας δουλεύουν οι bloggers...
- Λυπάμαι, αλλά προσέχω πού βάζω την υπογραφή μου, προφορικά κι άμα σ' αρέσει!!!
- Μήπως να το ξανασκεφτούμε; Να σας προσφέρω κι ένα δωράκι...


- Άστα αυτά Γιάννη και σε μάθαμε, σε όλες τα ίδια κάνεις!!!
- Εγώ; Μα τι είναι αυτά που λες Λίνα μου;
- Λες να μην έμαθα για τη Ντόρα και τα καλοπιάσματά σου;


- Όχι κυρία Μενδώνη μου, για να ξορκίσω την γκαντεμιά το έκανα, δεν είδατε τι έπαθε ο άλλος που στέκονταν ανάμεσά μας; Τον έφαγε η μαρμάγκα!!!
- Αχ Δήμαρχε, φαίνεται ότι είσαι απ' τα Πράμαντα, ξέρ' να τα στρίφτ' η γλώσσα σ'!!!
- Τουλάχιστον κυρία Γ.Γ. μου επιτρέπεις να πω ότι μιλήσαμε και ότι είμαστε σε καλό δρόμο και σύντομα θα έχω καλά νέα;
- Και δεν τα λες; Φόρο πληρώνεις; Σάμπως θυμάται κανένας τι είχε ειπωθεί με Ζαχόπουλους και Λιάπηδες;


Στο Δελτίο Τύπου που έστειλε ο Δήμαρχος έγραφε:
"Είμαστε σε καλό δρόμο. Δεν έχω κάτι ν’ ανακοινώσω, όμως σύντομα θα ανακοινώσουμε ευχάριστα θέλω να πιστεύω."

1 σχόλιο:

  1. αχ χριστε μου!!!το ειπα εγω...δεν το ειπα....και ρεζιλι των σκυλιων γιναμαι και τιποτα δεν θα παρουμε παλι!!!!θα πεσει και το καστρο απο τις μακακιες που εξαμολυσε ο δημαρχος!!!ελεος ας τον μαζεψει καποιον, ας του μαθει το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν να το παιζει μουγκος φιλοσοφος και πανω απο ολα μορφωμενος ανθρωπος!!!ή το καλυτερα να μασας παρα να μιλας...κατι τελος παντων!!!ελεος!!!απο το κακο στο χειροτερο παμε!!!ειναι τοσο πολιτικαντες ολοι τους που σου ερχεται αηδια και που τους βλεπεις...απορω πως επεισαν τους αρτινους να τους ψιφησουν...τοσο χαμηλο επιπεδο εχει αυτη η πολη πια????Μαλλον εταξε πολλα ο Δημαρχουκος και σε πολλους...καποιος να του πει οτι πανε τα ρουσφετια...πεθαναν...τα πατησε το τρενο!!!Αχ ας βρωμισει ο τοπος εκλογες....ετσι και αλλιως ρημαδιο θα γινουν ολα..εδω δεν προλαβαν να περασουν 3 μηνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...