Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Σηκώστε τα μπατζάκια σας και στρωθείτε στη δουλειά!!!


Έγραφα χτες για το ότι δεν γίνονται καθόλου νέα έργα:

"Κι έτσι ο καημένος ο δήμαρχος αναγκάζεται να πηγαίνει παντού, για να φανεί ότι κάτι κάνει κι ο δύσμοιρος ο δήμος:
- Εθελοντική παρέμβαση πολιτών γίνεται; Παρών ο δήμαρχος να λέει τι καλός που είναι ο εθελοντισμός...
- Σεμινάριο για πρώτες βοήθειες στο Νοσοκομείο γίνεται; Παρών ο δήμαρχος να λέει τι καλά που θα 'τανε αν πολλοί Αρτινοί μπορούσανε να δώσουνε το φιλί της ζωής..."

Στην φωτογραφία τον βλέπετε (Γιάννη μου, παραπάχυνες...) με την εθελοντική ομάδα "Συν Αθηνά και χέρι κίνει"...

Όμως έχω μια απορία: Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αρταίων (ουφ, κουράστηκα, τεράστιος ο τίτλος...), ο Βασίλης ο Γέμος, γιατί πρωτοτυπεί;
Όλοι ετοιμάστηκαν για δουλειά, καλά όχι κι όλοι (Γιάννη μου, δεν πάμε γραβατωμένοι να καθαρίσουμε και να βάψουμε...), ο Βασίλης για ποιο πράγμα προετοιμάστηκε;
Εντάξει, οι κοπέλες έβαλαν γάντια, έβαλαν σακούλες στα πόδια(!!!)(φανταστείτε σε τι σκουπιδομάνι έπαιζαν τα παιδιά μας), μάζεψαν τα μανίκια κι ανασκουμπώθηκαν, ο Βασίλης γιατί σήκωσε τα μπατζάκια;
Άσχετα όμως με την πλάκα, ευτυχώς που υπάρχουνε και οι εθελοντικές ομάδες πολιτών (Πολιτών Παρέμβαση, Friends of Arta, Συν Αθηνά και χείρα κίνει) και κάνουνε κάποια απλά πράγματα σ' αυτή την πόλη, αλλιώς αν τα περιμέναμε από τους "υπεύθυνους", τότε φωτιά στα μπατζάκια μας!!!

1 σχόλιο:

  1. Για καθίστε ρε παιδιά;ιδέα μου είναι ή οι 4 από τους 5 της φωτό είναι οι "υπευθυνοι" του Δήμου που αναφέρεις;Αν παρέμβω κι εγώ με εθελοντική ομάδα,θα μου διαθέσει ο Δήμος μέσα κ φωτογραφο για διαφήμιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...