Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Τα παρολίγον αρχοντόπουλα της Άρτας και η Φατμέ του περιφερειακού...

Τραγουδάει ο Χρήστος Τζιτζιμίκας και στο κλαρίνο ο μεγάλος Γρηγόρης Καψάλης...



Εγώ ήμουν τ’ αρχοντόπουλο,
εγώ ήμουν τ’ αρχοντόπουλο.
Με τους πολλούς παράδες,
Φατμέ τι μου ‘κανες;
Με τους πολλούς παράδες,
στα Μπιτόλια μ’ έστειλες.

Εγώ ήμουν που σεργιάναγα,
εγώ ήμουν που σεργιάναγα.
Στο άλογο καβάλα,
Φατμέ τι μου κανες;
Στο άλογο καβάλα,
στα Μπιτόλια μ’ έστειλες.

Εγώ ήμουν που κουβέντιαζα,
εγώ ήμουν που κουβέντιαζα.
Με μπέηδες με πασάδες,
Φατμέ τι μου κανες;
Με μπέηδες με πασάδες,
στα Μπιτόλια μ’ έστειλες.

Και τώρα πως κατάντησα,
και τώρα πως κατάντησα.
Να φτιάχνω εγώ μασάδες,
Φατμέ τι μου κανες;
Να φτιάχνω εγώ μασάδες,
στα Μπιτόλια μ’ έστειλες.

Φατμέ μου σε παρακαλώ,
Φατμέ μου σε παρακαλώ.
Για λύσε μου τα μάγια,
Φατμέ τι μου κανες;
Για λύσε μου τα μάγια,
στα Μπιτόλια μ’ έστειλες.

ΚΕΝΤΡΙ: Το αφιερώνω σε όλους όσους ονειρεύονταν παρέες και κουβέντες με μπέηδες και πασάδες, σε όλους όσους πίστευαν ότι θα είναι στο άλογο καβάλα με πολλούς παράδες και τώρα παρακαλάνε για λίγο προσοχή, μπας και φύγουνε από τα Μπιτόλια που τους έστειλε η άπονη Φατμέ...

Quiz: Τι εννοεί "στα Μπιτόλια μ' έστειλες";

α) Τον έβαλε ψήστη στη κουζίνα στο Μεζεδοπωλείο "Φωτιά";
β) Τον έστειλε μετανάστη σε φτωχική επαρχία κάπου στην Ινδία;
γ) Τον έκανε φορτηγατζή να κάνει μεταφορές Άρτα-Σκόπια;
δ) Τον έστειλε να μάθει αργαλειό στην Κάτω Παναγιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...