Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Το να μιλάς για κάτι δεν σημαίνει ότι το διαφημίζεις κιόλας...


Σχετικά με την προηγούμενη ανάρτησή μου, πριν από λίγο με πήρε τηλέφωνο ένας φίλος με τον οποίο διαφωνούσα πριν λίγες μέρες για το αν θα έπρεπε να κάνουμε το εμβόλιο ή όχι. Η δικιά μου θέση ήταν ΚΑΙ συνεχίζει να είναι ΟΧΙ.
Τους λόγους τους είχα ξαναπεί και στο παρελθόν -θεωρώ τον θόρυβο γύρω από τη νέα γρίπη υπερβολικό και καθοδηγούμενο-, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα προσποηθώ ότι δεν υπάρχει θέμα με τις εκατοντάδες των συμπολιτών μου που θέλουν να εμβολιαστούνε αυτοί και τα παιδιά τους.
Γιαυτούς έκανα την προηγούμενη ανάρτηση κι όχι για να διαφημίσω τον εμβολιασμό.
Άλλωστε, έχω πια κι άλλη μία απόδειξη ότι η νέα γρίπη δεν είναι ο μπαμπούλας που στάλθηκε να τιμωρήσει τις αμαρτίες μας. Η 5χρονη κόρη ενός πολύ κοντινού μου προσώπου μετά από 3ήμερο πυρετό, έκανε την ειδική εξέταση που έδειξε ότι ήταν θετική στον Η1Ν1. Μία μέρα αργότερα ήταν περδίκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...