Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Μπας και τα φύλαγαν για την πρώτη Ανάσταση;


Διάβασα ότι οι νομικοί δήλωσαν ότι δεν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί κατηγορία για κατασκευή μολότωφ σε αυτούς που έπιασαν στο Κερατσίνι, γιατί, λέει, δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι, τα 200 άδεια μπουκάλια μπύρας που βρέθηκαν, προορίζονταν για μολότωφ. Οι συλληφθέντες δήλωσαν ότι τα προόριζαν για ανακύκλωση.
Ναι, αλλά εγώ δεν ξέρω να φυλάμε τα σκουπίδια μας, ακόμη και τα ανακυκλώσιμα, στα ράφια της βιβλιοθήκης, εγώ ξέρω ότι τα βάζουμε σε σακούλες και τα κατεβάζουμε στους μπλε κάδους...

Αυτό το λέω, γιατί κι εγώ συμμερίζομαι τις οικολογικές ανησυχίες τους, αλλά δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να κατεβάσω τα βιβλία μου και να βάλω τα άδεια μπουκάλια στη βιβλιοθήκη!!!

Γιαυτό και επειδή ακούγεται σα να λένε ψέμματα (μπααααα, δε νομίζω...), τους προτείνω να αλλάξουν την υπερασπιστική γραμμή τους και να δηλώσουν ότι τα μπουκάλια τα φύλαγαν για να τα πετάξουν από τα παράθυρα το Μεγάλο Σάββατο το πρωί, μόλις οι καμπάνες σημάνουν την πρώτη Ανάσταση (φαντάζομαι το ξέρετε το έθιμο...)!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...