Δολιοφθορές σημειώθηκαν και σε κολωνάκι που συνοδεύει μία από τις μπάρες που έχουν τοποθετηθεί στους κεντρικούς πεζόδρομους της πόλης και συγκεκριμένα στην οδό Παντοκράτορος.
Δεν μπορώ αληθινά να καταλάβω τι είδους "μαγκιά" είναι αυτή. Ξέσπασες στους μάγους με τα δώρα ή στα αρνάκια και τι κατάλαβες δηλαδή;
Θέλεις φίλε να αντιδράσεις σε όσα σε καταπιέζουν; Θέλεις να διαμαρτυρηθείς για το ότι αυτή η πόλη σε "πνίγει"; Μάλιστα, σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ έτσι ακριβώς νοιώθω!!!
Πές μου, λοιπόν, πού ακριβώς μένεις, για να έρθω να σπάσω τα φώτα από την είσοδο της πολυκατοικίας σου, να γράψω συνθήματα στον τοίχο του σπιτιού σου και να βραχυκυκλώσω τα φωτάκια από το χριστουγεννιάτικο δέντρο που στόλισε η μαμά σου, λίγο πριν σε χαρτζηλικώσει για να πάρεις το σάντουιτς από τα Goody's...
Έτσι, για συμπαράσταση στον αγώνα σου...
τι να πεις??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι τον στόκο τον βάζουν στο μυαλό αντί στον τοίχο..Η φάτνη μάλλον ευθύνεται για όλα τα δεινά του τόπου.
Είναι καιρός αυτά τα παραμυθια του μεσαίωνα με στάβλους και μάγους να σταματήσουν επιτέλους, γιατί προσβάλουν την νοημοσύνη τον σκεπτόμενων ανθρώπων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι Ζάνγκλος. Να βάλουμε τα πραγματικά παραμύθια, με τους μαρξιστικούς παραδείσους. Ή μήπως προτιμάς τους Δώδεκα θεούληδες του Ολύμπου που βγάζανε τα μάτια ο ένας του άλλου και είχαν γίνει ο περίγελως των αρχαίων φιλοσόφων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλωστε -και απευθύνομαι στους αρχαιολάτρες-, γιατί να είναι παραμύθι η φάτνη με τα ζωντανά και όχι και το Ιδαίο άντρο με την Αμάλθεια που τάιζε το τότε θείο βρέφος Δία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αρχαίο ελληνικό πνεύμα, δεν διασώθηκε από τις σκοταδιστικές αντιλήψεις της μάζας, αλλά από τις φωτεινές εξαιρέσεις λιγοστών, που στην εποχή τους κυνηγήθηκαν κιόλας, βλέπε Σωκράτη...