Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Το ομορφότερο εστιατόριο είναι σπίτι μας...

Σας το δίνω όπως το πήρα από την φίλη Βίκυ. Εμένα μου τρέχουν τα σάλια, πάντως...
Και αφού βρήκα τι θέλω να φάω ανήμερα τα Χριστούγεννα, τώρα αρχίζουν τα δύσκολα: Να πείσω την γυναικούλα μου, το σπλάχνο μου, το φως της ζωής μου, το αστέρι που με οδηγεί στον δρόμο της ζωής, να τα μαγειρέψει!!!
Αγάπη μου, μην σκέπτεσαι εμένα, σκέψου τους καλεσμένους μας!!!


Μενού Χριστουγέννων 2009

Ποτό καλωσορίσματος και amuse bouche στο σαλόνι

*

Prosecco με Campari

Κρακεράκια με cream cheese και γλυκόξινες πιπεριές

*

Καθιστό γεύμα στην τραπεζαρία

*

Μαλαγουζιά , Κτήμα Αβαντίς

Πολύχρωμη σαλάτα με μουστάρδα και μέλι

Λευκός Όβηλος , Κτήμα Βιβλία Χώρα

Τερίν γέμισης με κιμά, κάστανα, ξηρούς καρπούς και φρούτα

*

Viognier, Κτήμα Γεροβασιλείου

Μαριναρισμένη γαλοπούλα, ψητή στο φούρνο, με σάλτσα gravy

Ψητές πατάτες με πορτοκάλι και πετιμέζι

Γλασαρισμένα καρότα με κίμινο

Λαχανάκια Βρυξελών με κάστανα, bacon και κρασί Marsala

*

Μοσχάτο, από την Λήμνο ή τη Σάμο

Pavlova με ρόδι

*

Καφές, γκράπες και σοκολατάκια στο σαλόνι

*

"Στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που ζούμε, να σκεφτόμαστε πως η δύναμη της επιλογής είναι στα χέρια μας, πως η αγάπη και η πίστη κάνουν τη ζωή καλύτερη. Αξιοποιείστε ό,τι έχετε. Η αφθονία είναι θέμα οπτικής!"

Βίκυ Κουμάντου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...