Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Να ακούγονται όλες οι απόψεις...

Την άποψή μου για την περιβόητη γρίπη από τον ιό Η1Ν1 την έχω πει εδώ και καιρό και έχω δηλώσει ότι θεωρώ όλον τον θόρυβο κατευθυνόμενο και την "πανδημία" τραβηγμένη από τα μαλλιά...
Γιαυτό έχω ταχθεί και εναντίον του μαζικού εμβολιασμού, εκτός κι αν μιλάμε για ευπαθή πληθυσμό, που έτσι κι αλλιώς πρέπει κάθε χρόνο να εμβολιάζεται για να προστατευτεί από το πιο νοσογόνο στέλεχος της γρίπης.

Όμως, ο κάθε ένας έχει δικαίωμα στην επιλογή και επειδή πάντα μου πίστευα στο αρχαίο ρητό "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα" σας γράφω τι διάβασα στην Πολιτική Πρόταση:


"Από αναγνώστη:

Εχθές το πρωί έκανα το εμβόλιο για τη γρίπη των χοίρων ή αλλιώς για τον ιό Η1Ν1 σε δημόσιο νοσοκομείο. Το εμβόλιο το έκανα μέσα σε 5' χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Συμπλήρωσα ένα έντυπο που αφορούσε σε ιατρικό ιστορικό και κατόπιν συζήτησα το έντυπο με γιατρό που βρίσκονταν παρόν στο κέντρο εμβολιασμού.
Να σημειώσω ότι δεν είχα απολύτως κανένα βεβαρημένο ιστορικό και μετά από 24 ώρες δεν παρουσίασα ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΛΟΚΗ.

Δε λέω να τρέξετε όλοι και να κάνετε το εμβόλιο. Απλά λέω ότι δεν είναι τίποτα φοβερό και τρομερό όπως μας το παρουσιάζουν τα ΜΜΕ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...