Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Θετικός ο Πανίκας!!! Τζάμπα περίμενα κανά κουφό...

Εγώ, με ξέρετε πιά, δεν "χρωστάω" καλό λόγο σε κανέναν!!! Είμαι γκρινιάρης από τη φύση μου, σαν αυτούς τους γέρους που σχολίαζαν τα πάντα στο Muppet Show!!!
Για τον Ψωμιάδη έχω γράψει τα μύρια όσα, αλλά δεν μπορείτε να πείτε, δίνει κι αυτός δικαιώματα...

Ε λοιπόν, το Σαββατοκύριακο που ο Νομάρχης πασών των Σαλονικιών ήταν εδώ στην Άρτα για το Πανελλήνιο Συνέδριο Ποντιακών Συλλόγων (εκπληκτική επιτυχία, τέλεια οργάνωση, μπράβο), όχι μόνο δεν έδωσε κανένα δικαίωμα για πείραγμα και σάτιρα, αλλά αντίθετα ήταν καλός, πολύ καλός θα έλεγα.

Πρώτα απ' όλα, όταν πήρε τον λόγο για να απευθύνει χαιρετισμό, όλη η αίθουσα σείστηκε από τα χειροκροτήματα των συνέδρων. Όρθιοι 600 σύνεδροι, διαφόρων κομματικών προελεύσεων τον ζητωκραύγαζαν με ενθουσιασμό και αγάπη...

Αλλά και αυτός στην ομιλία του ήταν πολύ καλός :

"Εμείς οι Πόντιοι είμαστε ένας λαός που πέρασε πολλά. Μάθαμε όμως να αγωνιζόμαστε και να επιβιώνουμε χάρη στην πίστη μας στην Παναγία Σουμελά. Πρώτιστο καθήκον όλων είναι η ενότητα του Ποντιακού Ελληνισμού. Οι αρχές των Ποντίων είναι αδιαπραγμάτευτες. Αυτό το νόημα έχει και το σημερινό συνέδριο με πρωτοβουλία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων. Ευλογούμε το Θεό που είμαστε και Έλληνες και Πόντιοι και πρόσφυγες".

Δεν ξέρω, ίσως και να τον έχω παρεξηγήσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...