Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...


Τα έχω "πάρει" κανονικά με αυτό που διάβασα και σας μετέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση. Ο λόγος είναι ότι μέχρι πριν από λίγο που τα πέταξα στο ψυγείο μου υπήρχαν γλυκά από το Νούσια, η γυναίκα μου και τα παιδιά μου είναι πολύ γλυκαντζήδες και σχεδόν κάθε εβδομάδα καταθέτουμε το κατιτίς μας στα ταμεία του ζαχαροπλαστείου... Με ενδιαφέρει λοιπόν το αν αυτοί οι κύριοι τάιζαν τα παιδιά μου με αλλοιωμένα γλυκά, ακατάλληλα και επικίνδυνα για την υγεία!!!
Το έψαξα λοιπόν λίγο παραπέρα και άρχισα να εκνευρίζομαι ακόμη περισσότερο. Βρήκα την απάντηση της εταιρείας "Νούσιας Α.Ε.", όπου μεταξύ των άλλων λέει:

"Με αφορμή δημοσίευμα, που αφορά την επιβολή προστίμου από τον ΕΦΕΤ, θεωρούμε ευθύνη και χρέος μας να ενημερώσουμε τους καταναλωτές μας και να αποκαταστήσουμε την αλήθεια:

Η σχετική δημοσίευση αφορά περιστατικό που έγινε πριν από αρκετά χρόνια. Τα «τρόφιμα» που αναφέρει το δημοσίευμα δεν ήταν τελικά προϊόντα, αλλά πρώτη ύλη που προορίζονταν για καταστροφή, η οποία και πραγματοποιήθηκε. Το δε πρόστιμο αφορά διαδικαστικό και διαχειριστικό λάθος της διαδικασίας δέσμευσης των συγκεκριμένων πρώτων υλών που έγινε κατά την περίοδο κατασκευής νέας γραμμής παραγωγής ."


Πρώτον, κυρία εταιρεία, το πράγμα μπορεί να έγινε γνωστό από εφημερίδα των Ιωαννίνων αρχικά και μετά πέρασε και σε άλλες εφημερίδες, αλλά πρωτοδημοσιοποιήθηκε σε επίσημο Δελτίο Τύπου στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ. 'Οποιος θέλει, ακόμη και τώρα μπορεί να το διαβάσει, είναι αυτό με ημερομηνία 5/11/09. Φαίνεσαι ενοχλημένη από την δημοσίευση σε εφημερίδες, γιατί σε ενοχλεί περισσότερο που το έμαθε ο κόσμος και λιγότερο που σου έκοψε το "ραβασάκι" ο ΕΦΕΤ...
Δεύτερον, κυρία εταιρεία, δεν με νοιάζει πόσο παλιό είναι το περιστατικό, σημασία για μένα έχει το πώς αντιμετωπίζεις εμένα τον καταναλωτή και πού τον έχεις γραμμένο...
Τρίτον, κυρία εταιρεία, όταν λες ότι "
προορίζονταν για καταστροφή, η οποία και πραγματοποιήθηκε", μιλάς για το ότι ο ΕΦΕΤ τα κατέστρεψε, όταν τα βρήκε;
Τέταρτον, κυρία εταιρεία, για να καταλάβω δηλαδή, λες ότι ο ΕΦΕΤ σου "έραψε ένα κουστούμι" 55.000 ευρώ, την στιγμή που στο ίδιο Δελτίο Τύπου περιγράφονται κι άλλα πρόστιμα που έφαγαν και άλλοι "καλοί επαγγελματίες" και με το ζόρι περνάνε τα 5.000 ευρώ το καθένα, για "
διαδικαστικό και διαχειριστικό λάθος"; Έτσι το λένε στο χωριό σου το να παίζεις με την υγεία των άλλων για να αυξήσεις το κέρδος σου;
Πέμπτον και τελευταίο, γιατί δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σου κυρά-εταιρεία, να χαίρεσαι που όλα αυτά τα χρόνια που έφερνα από τα Γιάννενα γλυκά στο σπίτι μου και πιο πρόσφατα, όταν άνοιξε το μαγαζί στην Άρτα, δεν έπαθε κανένα από τα παιδιά μου τίποτε, γιατί τότε θα έβλεπες τι πρόστιμο θα σου έκοβα !!!
Και δεν χρειάζεται να με διαβεβαιώσεις για τίποτε, δεν είμαι πιά, ούτε πρόκειται να ξαναγίνω καταναλωτής σου. Γιαυτό κάνε κράτει και μην μου τσαμπουνάς: "
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους καταναλωτές μας ότι για εμάς προέχει η παραγωγή ασφαλών προϊόντων υψηλής ποιότητας, με αίσθημα ευθύνης στην τοπική κοινωνία, δέσμευση στην οποία έχουμε παραμείνει πιστοί εδώ και 50 χρόνια."
Από αυτό το τελευταίο (το αίσθημα ευθύνης των τελευταίων 50 χρόνων ντε), να υποθέσω ότι το "
περιστατικό που έγινε πριν από αρκετά χρόνια" αφορά την εποχή πριν το '40 ή πιο παλιά ακόμη, επί Αλή Πασά ας πούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...