Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Ο Περικλής της Άρτας!!!

Όχι κύριε Νομάρχη μας, όχι αγαπητέ Γιώργο, δεν ισχύει ότι με το να είσαι συνδιοργανωτής σε εκδήλωση που έχει τον τίτλο "Γιατί η ποίηση δεν είναι ανάθεση...", αυτό σημαίνει ότι λυτρώνεσαι κιόλας, όχι... Να 'μπαινες συνδιοργανωτής σε εκδήλωση με τίτλο "Γιατί τα έργα δεν είναι ανάθεση...", αυτό ναι, θα το καταλάβαινα, είσαι και ειδικός στο θέμα άλλωστε.
Αντί λοιπόν,να μας λες τι
ΔΕΝ είναι ανάθεση, να μας πεις τι ΕΙΝΑΙ ανάθεση, όχι για τίποτε άλλο, αλλά παντού, όπου και να γυρίσω το μάτι μου, τους ίδιους και τους ίδιους βλέπω. Μπορεί να είναι μικροαναθέσεις, αλλά δεκάδες μικροαναθέσεις τον χρόνο στους ίδιους ανθρώπους, μας κάνει πολλά λεφτουδάκια, καλά δεν λέω;
Και φυσικά είναι νόμιμο να το κάνεις, κανένας δεν λέει το αντίθετο. Κι άλλοι όμως "πιπίλισαν" αυτή την δικαιολογία "ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό" και βλέπεις πού τους είναι τώρα!!!



PS: Μην αναρωτιέστε πού κολλάει η φωτογραφία του Παρθενώνα.
Πρώτον μου αρέσει πολύ και είπα να ξεκινήσω την μέρα με μια όμορφη ελληνική φωτογραφία και...
Δεύτερον αισθάνομαι άσχημα που τα "χώνω" στον κύριο Νομάρχη μας και είπα να του βάλω τον Παρθενώνα για να του δώσω το επιπλέον επιχείρημα ότι και ο Ικτίνος κι ο Καλλικράτης με απευθείας ανάθεση "πήραν" την κατασκευή του...

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ φίλε, καλή σου ημέρα.
    Είμαι καθημερινός αναγνώστης σου, γιατί θέλω να μαθαίνω νέα της πατρίδας μου, ευρισκόμενος αρκετά μακριά.
    Ρώτησα κάποτε έναν άλλον άρχοντα της πόλης σας (μας): Πώς τα πας με τον νέο νομάρχη;
    Μου απάντησε: Εγώ καλά γιατί τον ξέρω όσο και σύ.
    Όταν τον καταλάβουν όλοι πες μου τι θα κάνω;
    Απάντηση: Ότι και γω, κάνε πως δεν τον γνωρίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...