Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Παρακάτω θα αναλυθούν 2 τρόποι αντιμετώπισης των εταιριών telemarketing και των διαφημίσεων που λαμβάνουμε μέσω των τραπεζών, εταιριών κινητής τηλεφωνίας κτλ

1. Όταν μας παίρνουν τηλέφωνο για να μας πουλήσουν κάτι ή να κάνουν μια σφυγμομέτρηση .....
Τρεις μαγικές λέξεις μας σώζουν.... -ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...- και αφήνετε κάτω το τηλέφωνο και συνεχίζετε τη δουλειά σας. Αυτό είναι ότι χειρότερο για τις εταιρίες αυτές, μιας και η καθυστέρηση 2-10 λεπτών που θα έχουν μέχρι να κλείσουν το τηλέφωνο είναι καταστροφική αν γίνει επανειλημμένα. Είναι πολύ καλύτερο από το να τους κλείσετε το τηλέφωνο αμέσως, γιατί πολύ απλά θα συνεχίσουν στον επόμενο ....

2.
Όταν μας στέλνουν διαφημιστικά φυλλάδια μέσω των λογαριασμών ή αιτήσεις για πιστωτικές και διάφορα άλλα junk
, τα επιστρέφουμε πίσω .....συνήθως όλα αυτά είναι σε φάκελο με προπληρωμένο τελος. Δηλαδή, θα πληρώσουν το γραμματόσημο μόνο αν επιστραφεί ο φάκελος.
Έτσι λοιπόν όταν δεχόμαστε φυλλάδια από τις τράπεζες, πχ για προεγκεκριμενες πιστωτικές κάρτες -δάνεια και άλλα καλά στέλνουμε πίσω το φάκελο άδειο και τους αναγκάζουμε να πληρώσουν το τέλος αποστολής συν τη διαδικασία να ανοίξουν το φάκελο να δουν τι έχει μέσα (χάσιμο χρόνου-εργατοωρών)
.
Μπορούμε κάλλιστα αν έχουμε πολλά και διαφορετικά, να τα αναμιγνύουμε μεταξύ τους και να στέλνουμε πχ στην τράπεζα αίτηση πιστωτικής άλλης τράπεζας ή στις εταιρίες κινητής διαφημίσεις δανείων κτλ


Αν τα κάνουμε αυτά όλοι μαζί θα επιφέρουμε ένα καίριο πλήγμα στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία που λαμβάνουμε

ΒΙΡΓΙΝΙΑ

Βιργινία μου, τι εκπληκτική ιδέα ήταν αυτή; Πώς και δεν την είχα ήδη σκεφτεί; Μπράβο κοπέλα μου, τώρα θα τους δείξω εγώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...