Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Για να σας ΚΕΝΤΡΙΣΩ την φαντασία...


Επειδή θέλω να είστε απόλυτα κατατοπισμένοι και επειδή αυτό το blog έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, σας παραθέτω τους παρακάτω πιθανούς τρόπους έκφρασης οργασμού. Έτσι, θα είστε απόλυτα ενημερωμένοι και θα γνωρίζετε κατά πόσο ο/η χθεσινοβραδυνός σας σύντροφος απόλαυσε την γνωριμία σας...
Τον κατάλογο τον είχα δει παλιότερα στα Πράγματα και τον μοιράζομαι μαζί σας με την ευχή όχι μόνο να διαπιστώσετε μόνοι σας την ύπαρξη και των 37 διαφορετικών τρόπων "δημοσιοποίησης" της σεξουαλικής κλιμάκωσης -πώς τα λέω-, αλλά να προσθέσετε και νέους, αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας και διατριβής στο φλέγον ζήτημα...


- 1.Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ ! ή Εκεί ! Εκεί !

- 2.Θρησκευτικός ; Θεέ μου !!!

- 3. Αυτοκτονίας : Πεθαίνω !!!!!!

- 4. Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!

- 5. Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !

– 6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !

– 7. Στιγμιαίος : Τώρα ! τώρα ! τώρα !

– 8.. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !

– 9. Οργασμός του τρόπου α): Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !

- 10. Οργασμός του τρόπου β): Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !

– 11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !

– 12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !

– 13. Μαραθώνιος : Φτάνω !! Φτάνω !!

– 14. Τελειωτικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!

– 15. Οργασμός της αγελάδας : Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

– 16. Οργασμός της πάπιας : Α-παπα παπα-παπα !!

– 17. Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω, μάνα μου !

- 18. Πατρικός : Παιδί μου !!!

- 19. Ο οργασμός του μαμάκια : Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!

– 20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα !!!

– 21. Ο οργασμός της Νατάσας : Αχ Κώστα-Κώστα

– 22. Ο οργασμός του κάμπινγκ : …..( για να μην σ’ ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )

- 23.. Οργασμός παντρεμένων : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !

– 24. Οργασμός της μοδίστρας : Σκίσε με !

– 25. Οργασμός του πλεονέκτη : Κι άλλο !! Κι άλλο !!

– 26. Οργασμός της θρησκευόμενης : Άη-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!

– 27.Οργασμός του γιατρού : Πάρτα, μωρή άρρωστη !!

- 28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,..Μωράκι μου !!

– 29. Οργασμός του ανασφαλή : Σ’ αρέσει ; Ε ; Σ’ αρέσει ;

– 30. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;

– 31. Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω !!!

- 32. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ

– 33.Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!

– 34.. Οργασμός του G.P.S. : Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά. Εκεί, εκεί ανάμεσα !!

- 35. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσες ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας ;

- 36. Βλάχικος οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ’ !!!

- 37. Κρητικός οργασμός : Ωφού !! Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...