Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Μάλλον θα μπλέχτηκαν οι γραμμές...


Πριν 10 μέρες περίπου, είχα γράψει και είχα επαινέσει -πράγμα που δεν το πολυσυνηθίζω- την ανακοίνωση ότι ο Νομάρχης Άρτας, ο Γιώργος ο Παπαβασιλείου, θα απαντάει σε ετωτήματα και παρατηρήσεις πολιτών σε ειδικό σημείο του site της Νομαχίας.
Για την ακρίβεια, είχα σχολιάσει:
"Καλό ακούγεται, για να δούμε, θα το τεστάρω και θα σας πω εντυπώσεις."
Λοιπόν, σήμερα μπήκα για να δώ τι ρώτησαν οι κοντοχωριανοί μου, τι τους απάντησε ο Νομάρχης ή τέλος πάντων -για να μην κρυβόμαστε και πίσω από το δάκτυλό μας-, όποιος τους απάντησε και τι να δω; Το απόλυτο ΚΕΝΟ, ΤΙΠΟΤΑ, NOTHING, NIENTE, NADA, NICS!!!
Δεν με πιστεύετε; Μπείτε μόνοι σας και δείτε το. Εγώ θα αφήσω να περάσουν λίγες μέρες και θα ρωτήσω εγώ κάτι το Νομάρχη. Κάτι θα βρω, έτσι κι αλλιώς, έχω πολλές απορίες για πολλά θέματα... Για να δούμε, θα μου απαντήσει κάτι ή τζάμπα ο κόπος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...