Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Ένα ρεκόρ και τα κτήνη του απόπατου...

Η Lina Medina, η οποία γεννήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου του 1933, είναι η νεαρότερη μητέρα που έχει καταγραφεί στα ιατρικά χρονικά, φέρνοντας στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι σε ηλικία μόλις 5 χρονών, 7 μηνών και 21 ημερών.


Περισσότερα για την ιστορία της και τι απέγινε η μικρή Lina μπορείτε να διαβάσετε στο "Πότε θα γίνω μάνα", αλλά εγώ περισσότερο θα ήθελα να εστιάσω στο πόσο ανατριχιαστική μου φάνηκε η φωτογραφία όταν την είδα.
Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς μπορεί κάποιος άνθρωπος(;) να δει σεξουαλικά ένα παιδί, το δικό του παιδί (μιας και μάλλον μιλάμε για αιμομιξία στην συγκεκριμένη περίπτωση)...

Πώς μπορεί να συναναστρέφεται με άλλους ανθρώπους, να εργάζεται, να κάνει φιλίες, σχέσεις, να παντρεύεται...

Δεν είμαι άγιος, το αντίθετο μάλιστα, έχω κάνει πολύ άσχημα πράγματα στη ζωή μου. Και τώρα, που ωρίμασα (υποτίθεται), υπάρχουν φορές που μούρχεται να κάνω πολλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ, από μοιχεία, μέχρι δολοφονία, που λέει ο λόγος, αλλά να πειράξω ένα παιδί με αυτό τον τρόπο, τι να πω;

Πόσο σκατά πρέπει να έχει κάποιος μέσα του για να κάνει κάτι τέτοιο;

5 σχόλια:

  1. ΤΟ ΕΛΛΟΓΟ ΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ.ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sok! ! !
    Στην αμόνια ένα κλουβί μεγάλο, με γύπες πεινασμένους μέσα…
    Και όποιος πιάνετε παιδεραστής, πέταμα εκεί! και μέρα μεσημέρι, να νιώσει στο πετσί του ο ''απόπατος'' , το τι έκανε στην ψυχή αυτού του κοριτσιού¨(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η παιδεραστία διαφέρει από τα υπόλοιπα απαγορευμένα που αναφέρεις. Παιδόφιλος γεννιέσαι.

    Και μιλάμε για σάπιο γενετικό κώδικα, που αναιρεί τα πιο βασικά μας ένστικτα... την προστασία των απογόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ Ε;ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρέπει να είναι όλος σκατά, όλος.
    Δεν έχω κουράγιο να το αναδημοσιεύσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...