Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Έγινε απόπειρα απαγωγής παιδιού σε super market στην Άρτα;

Μου το είπανε χτες βράδυ, αλλά δεν μπόρεσα να το διασταυρώσω, ούτε διάβασα, ούτε άκουσα τίποτε σχετικό αλλού...
Άρα, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια και το λέω με μεγάλη επιφύλαξη...
Μητέρα έκανε τα ψώνια της σε πολύ γνωστό super market της Άρτας και το τετράχρονο παιδάκι της τριγύριζε γύρω από το καρότσι...
Κάποια στιγμή περπατώντας στους διαδρόμους το έχασε και δεν το έβλεπε...
Το έψαξε, τίποτε!!!
Έβαλε τις φωνές, έγινε σούσουρο και κάποιος είπε ότι είδε στο parking να βάζουνε ένα παιδάκι σε μια άσπρη Merscedes με αλβανικές πινακίδες...
Σήμανε συναγερμός, αστυνομίες κτλπ και τελικά βρήκαν και σταμάτησαν το αυτοκίνητο στην περιοχή του Λούρου της Πρέβεζας και βρήκαν το παιδί, το οποίο μάλιστα οι Αλβανοί είχαν προλάβει να το κουρέψουν, για να μην αναγνωρίζεται εύκολα!!!

Αλήθεια, ψέμματα δεν ξέρω, η κυρία που μου το είπε, είναι σοβαρή και δεν θα σκαρφιζότανε μια τέτοια ιστορία...
Από την άλλη όμως, δεν βρήκα κανέναν που να ξέρει κάτι γιαυτό...
Όπως και να' χει, πρέπει να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα...
Και να σας πω και κάτι άλλο;
Αν μου συνέβαινε εμένα κάτι τέτοιο (σαν πατέρα) και τους έπιαναν, δε νομίζω ότι θα έφευγαν ζωντανοί από τα χέρια μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...