Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Αφιερωμένο σε έναν κομματαρχίσκο...


Δεν σε αντέχω άλλο ρε φίλε, μου το παίζεις εθνοσωτήρας, έχεις όλες τις λύσεις στο τσεπάκι σου, έρχεσαι και κάθεσαι ακάλεστος στο τραπέζι μου και δεν καταλαβαίνεις ότι με ενοχλείς, ότι δεν θέλω προεκλογικό "ψηστήρι"...
Εκμεταλεύεσαι το ότι δεν σου λέω κατάμουτρα "Εξαφανίσου από μπροστά μου" και μου τρως τον ελεύθερο χρόνο μου, μου χαλάς την διάθεσή μου, μου καταστρέφεις την απόλαυση του πρωϊνού καφέ στο καφενείο...

Όλα θα μπορούσα να στα συγχωρήσω, αλλά το ότι σκύβεις πάνω μου για να μου πεις, τάχα μου, τις αποκλειστικές σου πληροφορίες και τα παραπολιτικά κουτσομπολιά για τον ένα και την άλλη και ξεφυσάς στα μούτρα μου τον καπνό του τσιγάρου σου, αυτό δεν το αντέχω. Και σε γράφω και σένα και τον υποψήφιό σου στα μαύρα μου κατάστιχα και σταυρό από μένα δεν πρόκειται να δείτε στον αιώνα τον άπαντα...

Γιατί, αν τώρα που έχετε την ανάγκη μου, φέρεστε με τόση ασέβεια και τόσο "εγώ είμαι κι άλλος κανένας...", φαντάσου τι θα κάνετε, έτσι και βγει ο δικός σου !!!

Αλλά για να μην σε αφήσω να φύγεις με άδεια χέρια, σου προτείνω να δεις την ταινία "Thank you for Smoking" του Jason Reitman και ελπίζω να σου παγώσει το γέλιο στα χείλια...

Και για δες και το trailer που το "έκλεψα" από το σπίτι μου:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...