Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Τι το πίνεις, αν σε πίνει;


Σιγά ρε φίλε, είπαμε να πιούμε καμιά μπύρα, αλλά πού να φανταστώ ότι είσαι τόσο μη μου άπτου!!! Και μας το παίζεις και περπατημένος και μες στα πράγματα. 5 μπύρες ήπιες και έγινες αγνώριστος, εμετοί, hangover και όλα τα σχετικά. Συμπάθα με αν σε παράσυρα και σε έφερα σε τέτοια θέση, σου υπόσχομαι πως δεν θα το ξανακάνω. Από δω και μπρος θα κάθομαι παρέα σου, μόνο αν πίνεις τσάι του βουνού, άντε τήλιο στα μεγάλα κέφια.
Μόνο ένα πράγμα θα ήθελα να σε ρωτήσω λεβέντη μου. Κάποτε μου είχες πει ότι όποτε πίνω, μου βγαίνει ο πραγματικός μου εαυτός. Να υποθέσω λοιπόν, ότι όταν μου είπες την κουβεντούλα για τη μανούλα μου, επειδή είχα πιάσει κουβέντα με τον τύπο στο διπλανό τραπέζι και δεν σε άκουγα που μου μιλούσες για τον λογαριασμό, να υποθέσω το λοιπόν ότι έβγαλες τον πραγματικό σου εαυτό;

Αλήθεια λεβεντιά μου, σου έχω δείξει τόσα χρόνια, ότι μπορεί κάποιος να μου πει στα καλά καθούμενα ότι "θα σου γ.... το μ... που σε τ..." κι εγώ θα το καταπιώ αμάσητο, επειδή μεσολάβησαν 5 μπύρες; Μαύρο φίδι που σ' έφαγε καμάρι μου!!!

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...