Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Η γλώσσα του σώματος...

Όλοι συζητάνε για το ντιμπέιτ και με ποιούς όρους θα γίνει κι αν θα επιτρέπεται το ένα κι αν θα απαγορεύεται το άλλο. Όλοι μας θεωρούμε σαν χάσιμο χρόνου όλη αυτή την παραφιλολογία, αλλά κανένας μας δεν μπαίνει στην θέση των κακόμοιρων που θα στηθούνε κάτω από τους προβολείς και θα ξεβρακωθούνε -συγγνώμην, εννοούσα ότι θα εκθέσουνε το πρόγραμμά τους στον ελληνικό λαό.
Ξέρετε τι άγχος είναι αυτό; Εγώ θυμάμαι, προφορικές εξετάσεις έδινα στο Πανεπιστήμιο και με έλουζε κρύος ιδρώτας, μην κομπιάσω, μην τα χάσω, μην μπλοκάρω, κτλπ, κτλπ... Φανταστείτε τώρα αυτοί οι δυό!!!

Πάντως αν τους παρακολουθήσετε προσεκτικά, αν προσέξετε την γλώσσα του σώματος, θα καταλάβετε τι πραγματικά σκέπτονται και επειδή στην ουσία είναι una faccia una razza, συννενοούνται μια χαρά με τα μάτια μεταξύ τους.
Παρακολουθείστε τους...




-Γιωργάκης: Λες να κάνω κανά σαρδάμ και να ξεφτιλιστώ; Ελπίζω να μην με ρωτήσουν καμιά δύσκολη λέξη...
-Κωστάκης: Πώς τα κατάφερα έτσι; Ποιός να το 'λεγε ότι θα χάσω από τούτον δω!!!

Λίγο αργότερα...


-Γιωργάκης: Μετά τις εκλογές, τι θα κάνεις Κώστα;
-Κωστάκης: Άσε με εμένα, το πολύ-πολύ να πάρω καμιά πενηνταριά κιλά και να γίνω εξπέρ στο pro, εσένα να σε δω πώς θα τα καταφέρεις...

Λίγο αργότερα...

-Γιωργάκης: Λες να μην τα καταφέρω Κώστα; Λες οι ευθύνες να μου πέσουν βαριές;
-Κωστάκης: Όσο σκέφτομαι ότι θα σε βάλουν να συνεργαστείς με καμιά Ντόρα, μου 'ρχεται να σκάσω στα γέλια!!! Καλά ξεμπερδέματα Γιώργο μου. Εγώ πάντως γλύτωσα...

2 σχόλια:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...